خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج صالح‌آباد شهرستان بهار:

تفکر انقلابی محدود به هیچ مرز و زمانی نیست

فرمانده حوزه مقاومت صالح‌آباد شهرستان بهار گفت: تفکر انقلابی محدود به هیچ مرز و زمانی نیست، انقلاب اسلامی نیز با دیدگاه بصیرتی امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) است که هر روز پویاتر از روز قبل است
کد خبر: ۹۳۱۰۴۶۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸

تفکر انقلابی محدود به هیچ مرز و زمانی نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، علیرضا عقیقی در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار «سلیمانی» در صالح‌آباد اظهار داشت: ما بسیجیان و مردم ایران تا جان در بدن داریم در خدمت به ولایت فقیه ایستاده‌ایم و هیچ توجیهی برای خالی گذاشتن سنگر دفاع از ولایت وجود ندارد.

وی بیان داشت: هر کس از مسیر ولایت فقیه جدا شود مردم او را کنار خواهند گذاشت و جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صالح‌آباد شهرستان بهار همچنین با اشاره به جنگ جمل و دیدگاه بصیرتی یار دیرین رسول الله(ص) عمار، عنوان کرد: فقط با بصیرت و سنجش افراد توسط حق می‌توان حال افراد را دانست نه اینکه حق را با گذشته افراد بسنجیم.

وی گفت: تفکر انقلابی محدود به هیچ مرز و زمانی نیست، انقلاب اسلامی ما نیز با دیدگاه بصیرتی امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) است که هر روز پویاتر از روز قبل است و فریاد رسایش در سراسر جهان به گوش مستکبرین می‌رسد و ترس دشمنان از جمهوری اسلانی ایران گواه این مطلب است.

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و پیشکسوتان جبهه و جهاد و شهادت نیز در این مراسم بیان داشت: پشت ولایت فقیه را خالی نکنیم و به قول امام راحل خود عمل کنیم چراکه ایشان فرمودند پشت ولایت فقیه را خالی نکنید تا مملکت شما آسیب نبیند.

علی آقا قاسمی با اشاره به خاطره‌ای از شهید «علی روشنایی» که هدف از جنگ با رژیم بعث را صرفاً برای رضای خدا دانسته بود خاطرنشان کرد: با وجود این رزمندگان بود که یکی از سخت‌ترین دوران‌های تاریخ کشور را توانستیم پشت سر بگذاریم.

وی اتحاد قواهای نظامی دولتی و نهادهای مردمی را برای افزایش بصیرت در بین عامه مردم امری مهم دانست و عنوان کرد: ذات برخی از افراد پرداختن به حواشی برای دوری از اصل مطلب است، اما شیرینی دفاع از ولایت فقیه نیز همین است که با این سنگریزه‌ها مواجه باشیم و آنها را در راه پیشرفته به سوی بصیرت به کار گیریم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دیدگاه ما از اختلاف نظرهای شخصی باید به اصل «از مردم برای مردم» تغییر کند تا شاهد دو دستگی در ارکان بالای کشور نباشیم و به امید آن روز که مسئولینی در جایگاه‌های مهم کشور عهده‌دار سمت باشند که از بصیرت سیاسی خوبی برخوردار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار