خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

طرح نیمه تمام توسعه بقعه چهار انبیا، بزودی تکمیل می‌شود

حجت الاسلام مجیدی گفت: طرح توسعه بقعه مطهر چهارانبیا که مدتی است تعطیل شده، با اخذ مجوزهای لازم، بزودی آغاز می شود و بخش های باقی مانده همچون شبستان که نیمه کاره مانده تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۰۴۴۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به وجود شایعات مبنی بر تخریب خانه مومنانه در طرح توسعه امامزاده حسین(ع) بیان کرد: خانه مومنانه جزو طرح توسعه بوده و به این طرح ملحق شده لذا تخریب نخواهد شد.

 

وی ضمن بیان بازدیدهای میدانی از بقاع متبرکه استان گفت: در بحث بازدیدهای میدانی انجام شده با مشارکت میراث فرهنگی استان، در خصوص بقاع متبرکه حوزه تاکستان، آبگرم و بویین زهرا تصمیمات خوبی جهت مرمت، توسعه و ساخت این اماکن مقدس اتخاذ شده است. همچنین چندین بقعه در منطقه الموت نیز جزو این تصمیمات بوده و امیدواریم ضمن مشارکت بین دستگاه ها، شاهد اتفاقات خوبی در این خصوص باشیم.

 

حجت الاسلام مجیدی با اشاره به طرح توسعه امامزاده اسماعیل اظهار کرد: طرح توسعه امامزاده اسماعیل مصوب شده و بعد از گمانه زنی های انجام شده، بزودی از سوی سازمان میراث فرهنگی نیز مجوز صادر می شود و طرح جامع توسعه این امامزاده اجرا خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین همچنین ضمن اشاره به طرح توسعه بقعه چهار انبیا قزوین عنوان کرد: طرح توسعه این بقعه مطهر که مدتی است تعطیل شده، با اخذ مجوزهای لازم، بزودی آغاز می شود و بخش های باقی مانده همچون شبستان که نیمه کاره مانده تکمیل می شود. 

 

حجت الاسلام مجیدی گفت: طرح کلان بقعه چهار انبیا یک طرح توسعه کامل می باشد که بزودی با همکاری میراث فرهنگی استان اجرا خواهد شد.

 

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار