خبرهای داغ:
مسوول نهاد رهبری در دانشگاه امام بین المللی امام خمینی(ره) قزوین:

زیر خیمه ولایت بودن، رمز ماندگاری حاج قاسم است

حجت الاسلام زارعی گفت: اگر عشق حاج قاسم در دل یکایک مظلومان عالم رسوخ کرده و نامش راهگشاست به این دلیل است که وی پیوند حقیقی با امام دیروز و امروز داشته و این رمز ماندگاری حاج قاسم است که زیر خیمه ولایت بود.
کد خبر: ۹۳۱۰۳۴۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام منصور زارعی، مسوول نهاد رهبری در دانشگاه امام بین المللی امام خمینی(ره) قزوین در اختتامیه همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده کنش گری فعال یا منفعل، ضمن تسلیت اولین سالگرد سردار و رحلت عمار انقلاب بیان کرد: همایش امروز به اخلاص شهید سلیمانی رقم خورد، اخلاص این مرد قوت محور مقاومت بود.

 

وی گفت: هدف اصلی این همایش سه روزه این است که ما بتوانیم با عنایت خداوند آن جمله تاریخی امام خامنه‌ای که فرمودند باید به حاج قاسم به چشم یک مکتب، راه و مدرسه درس آموز نگاه کرد را مورد توجه قرار دهیم و این همایش آغاز یک جریان برای لبیک به فرمان ولی فقیه است.



وی گفت: دانشگاه بین المللی می‌تواند این موضوع را به عنوان یکی از سرفصل‌های کاری خود تعریف کند تا دانشجویان این دانشگاه سفیران اندیشه ناب حاج قاسم باشند.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین اظهار کرد: در این همایش سه روزه که دو روز مجازی و امروز به صورت نیمه حضوری برگزار شد، حرکتی ایجاد کردیم که همت تک تک دوستان را می‌طلبید برای اینکه خدمت کوچکی کرده باشیم، دشمن توهم کرد که با شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت متزلزل می‌شود اما نه تنها متزلزل نشد بلکه خون تازه‌ای به رگ های محور مقاومت دمیده شد.

 

حجت الاسلام زارعی عنوان کرد: خداوند رعب مومن را در دل دشمن قرار می‌دهد و حاج قاسم چه در زمان حیات و چه در زمان پس از شهادت، پشت سر ولایت است و توفیقات محور مقاومت به برکت خون آن شهید صادق و خالص است.

 

وی افزود: اینکه سلمان بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز عشقش بر زبان مومن است، پیوند قلبی و حقیقی وی با رسالت بود، سلمان زیر چتر امامت و ولایت بود، اگر حاج قاسم ماندگار شد و عشق حاج قاسم در دل یکایک مظلومان عالم رسوخ کرده و نامش راهگشاست به این دلیل است که وی پیوند حقیقی و دلی با امام دیروز و امروز داشته و این رمز ماندگاری حاج قاسم بود که زیر خیمه ولایت بود.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها