خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بیت المقدس نهاوند:

شهید «سلیمانی» با خون خود اسلام وانقلاب را تضمین کرد

فرمانده پایگاه مقاومت بیت المقدس بخش زرین دشت نهاوند گفت: شهید «سلیمانی» با خون خود اسلام وانقلاب را تضمین کرد.
کد خبر: ۹۳۱۰۲۹۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

شهید «سلیمانی» با خون خود اسلام وانقلاب را تضمین کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، عباس جلالی در جلسه طرح شهید «سلیمانی» که با حضورشورای اسلامی، روحانی، دهیار و مسئول خانه بهداشت روستای توانه بخش زرین دشت نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان مانند دیگر برهه‌های سخت کشور امروز نیز در طرح شهید «سلیمانی» در کنار نیروهای بهداشت و درمان ایستاده‌اند.

وی افزود: در طرح شهید «سلیمانی» با حضور بسیجیان داوطلب و نیروهای بهداشت و درمان با اقدامات حمایتی و نظارتی و مراقبتی از مبتلایان با کمک روحانی و شورای اسلامی و دهیاری به دنبال قطع زنجیره این ویروس هستیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بیت المقدس روستای توانه بخش زرین دشت نهاوند گفت: گروه جهادی شهید «پتکی» این پایگاه تاکنون به کمک خیرین و سپاه 70 بسته غذایی کمک مومنانه و 4 هزار ماسک رایگان و لوازم تحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت طلبی ضرورت دارد، افزود: شهدا و بزرگوارانی مثل «حاج قاسم سلیمانی» که تمام عمر خود را صرف دفاع از اسلام و انقلاب و امنیت کشور و اعتلای کلمه الله و دفاع از مظلومان کردند همواره باید زنده بماند و به فرموده قرآن کریم شهدا زنده‌اند و در نزد خدا روزی می‌گیرند.

جلالی ابراز داشت: ما باید با گرامیداشت این مناسبت‌ها با آرمان‌های شهید «سلیمانی» تجدید بیعت کنیم و رهرو راه ولایت باشیم که همواره مورد تأکید این شهید عزیز بود.

وی ادامه داد: به مناسبت این ایام مراسم گرامیداشت این شهید عزیز در فضای باز و با رعایت نکات بهداشتی، ایستگاه صلواتی توزیع ماسک، توزیع نان صلواتی، توزیع کمک مومنانه، عطرافشانی مزار شهدا و فضاسازی مناسب با همکاری شورا و دهیاری و تقدیر از جهادگران بسیجی برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بیت المقدس روستای توانه بخش زرین دشت نهاوند عنوان کرد: شهید «سلیمانی» با خون خود اسلام وانقلاب را تضمین کرد.

وی در پایان از شورای اسلامی و دهیاری و خیرین برای نصب تمثال مقدس شهدای این روستا در ورودی روستا درخواست کمک و تامین اعتبار لازم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار