خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین تأکید کرد

لزوم همکاری بیشتر بسیج دانش‌آموزی و کانون پرورش فکری کودکان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین بر لزوم همکاری بیشتر بسیج دانش‌آموزی لالجین و کانون پرورش فکری کودکان استان همدان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۱۰۲۴۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

لزوم همکاری بیشتر بسیج دانش‌آموزی و کانون پرورش فکری کودکانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه مشترک حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان  برگزار شد.

علی یوسفی کیا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین در این دیدار با تشکر از همکاری مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر لالجین با حوزه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان بر استمرار همکاری‌ها تاکید کرد .

ضرابی‌زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین، همکاری با بسیج را یک افتخار و توفیق عنوان کرد و از مساعدت‌های بسیج در پیشبرد اهداف کانون تشکر کرد.

سیده زهره تفریشی مربی مسئول کانون مرکز لالجین نیز از کمک‌ها و همکاری‌های مجموعه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین به عنوان یک راه گشا در تمامی برنامه اعلام نمودند و از همکاری با بسیج به عنوان سند افتخار یاد کرد.

در پایان دیدار لوح سپاس و هدایایی تقدیم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لالجین و معاون اداری و مالی اداره کل کانون شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار