خبرهای داغ:
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین:

طرح ملی «ایران قوی» از طریق سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود

حجت الاسلام رمضانی گفت: مدیران کانون‌ها با ورود به سامانه بچه‌های مسجد می‌توانند برنامه‌های خودرا ثبت کنند و امتیازات لازم را دریافت نمایند.
کد خبر: ۹۳۰۹۸۲۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

حجت الاسلام علی رمضانی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین گفت: اجرای طرح ملی ایران قوی در سال 99 در راستای فرمایشان رهبر معظم انقلاب از هفته دفاع مقدس آغازشده است و تا ایام الله دهه فجر ادامه دارد و کانون‌های مساجد استان قزوین نیز ورود خوبی را در این در این طرح شرکت داشته‌اند.



حجت الاسلام رمضانی ادامه داد: امسال این طرح با عنوان ایران قوی اجرا می‌شود که مدیران کانون‌ها با ورود به سامانه بچه‌های مسجد می‌توانند برنامه های خودرا ثبت کنند و امتیازات لازم را دریافت نمایند.



وی عنوان کرد: طرح ملی ایران قوی در چهار موضوع «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» برگزار می‌شود و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری باید برنامه‌ها و اطلاعات کانون را در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir ثبت کنند.



مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین خاطرنشان کرد: امتیازات کسب شده توسط داوران ملی ارزیابی و براساس آن پایتخت طرح ایران قوی در کشور نیز مشخص می‌شود.

 

وی همچنین از شرکت نمودن مدیران و اعضای کانون‌ها در مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و همچنین شرکت در دوره‌های آموزشی و در شبستان دانش است که می‌توانند شرکت نمایند.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ملی ایران قوی رابطین شهرستان‌ها نیز به طور مداوم با مدیران کانون‌ها جهت همکاری بیشتر در این طرح در ارتباط هستند و هر هفته آزمونی از سوی ستاد جهت به روز رسانی اطلاعات رابطین گرفته می شود وقرعه کشی صورت می‌گیرد.

 

وی در پایان گفت: کانون‌هایی که بیشترین فعالیت‌ها و برنامه‌ها را در سامانه بچه‌های مسجد کسب نمایند مورد تقدیر قرار می‌گیرند و بودجه دریافتی از سوی ستاد منوط به ثبت برنامه‌های کانون در سامانه بچه‌های مسجد است.

 

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار