شهید سلیمانی یک الگو برای نسل جوان و انقلابیون است

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز گفت: شهید سلیمانی به عنوان یک الگو که در زمان کنونی مورد نیاز نسل جوان و انقلابیون کشور هستند.
کد خبر: ۹۳۰۹۵۱۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز دررابطه با ویژگی های فردی سردار دلها در مراسم سالگرد شهیدسلیمانی که به همت بسیجیان پایگاه امام مهدی(عج) در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد اظهار داشت: مردم باور داشتند که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هر چه را دارد در راه خدا و ایمان به خدا و در جهت استقلال این کشور و مردم گذاشته است .

وی افزود: هر جا ظلمی بود، به خصوص ظلمی که با حضور غربی‌ها و آمریکایی‌ها ایجاد شده بود، مظلوم خودش را با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌شناخت.

وی تصریح کرد: تعبیر به مکتب نکته‌هایی را در درون خودش نهفته دارد، یعنی عقاید، افکار، اندیشه ها، گرایشات، بینش و رفتار شهید سلیمانی باید تبدیل به یک درس شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز در ادامه گفت: شهید سلیمانی به عنوان یک الگو که در زمان کنونی مورد نیاز نسل جوان و انقلابیون کشور هستند باید مطرح شود و این یک مسئولیت سنگینی است که بر عهده همه آحاد ملت ایران است.

وی در پایان افزود: ما مردمی نیستیم که بنشینیم  تا دولت های پوشالی و از درون کرم خورده ملت غیور و شهیدپرور ایران را تهدید کنند ما در مقابل تهدیدات دشمنان ساکت ننشسته و با پیروی از ولایت فقیه وحدت یکپارچگی داشتن بصیرت، پوزه دشمنان خود را به خاک می مالیم.

خبرنگار مازیار صلواتی

ارسال نظرات
آخرین اخبار