حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی:

مکتب شهید باید بیشتر به مردم معرفی شود

آیین بزرگداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دانشجوی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در مسجد انقلاب بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۴۹۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، امام جمعه بهاباد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: این شهید از سرمایه‌های مهم و ارزشمند مقاومت و فرماندهی بزرگ بود که برای اعتبار و سربلندی ایران تلاش می‌کرد.
حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی با اشاره به اینکه این شهید الگوی کامل ولایتمداری است و معرفی سیره او کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند، افزود: مکتب شهید باید بیشتر به مردم معرفی شود.
وی بیان کرد: سردار سلیمانی در آرزوی شهادت بود و همیشه کلامش این بود «خدایا از تو می‌خواهم طوری شهید شوم که عضوی از من باقی نماند و در راه رضای تو جان دهم» و این خواسته نشان از دریا دلی سردار دل‌ها دارد.
رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه افکار، گفتار و کردار این شهید در عرصه اخلاق، جهاد و نبرد با دشمنان اسلام بی نظیر بود، خاطرنشان کرد: شخصیت این شهید مظهر درایت، ایثار، شجاعت و مقاومت است.
وی با بیان اینکه حاج قاسم شاگرد نمونه مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود و حرکت در مسیر این شهید باید تداوم یابد، افزود: حاج قاسم با پیروی بی، چون و چرا از ولایت با تمامی وجود در راستای اعتلای انقلاب و اسلام حرکت کرد تا به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه امروز، اقتدار نظام در منطقه مرهون خون شهدای بزرگی، چون شهید سلیمانی و محسن فخری زاده است، گفت: شهید سلیمانی فرزند به حق اسلام بود که نهال وجودش در بوستان امام راحل رشد کرد و تحت زعامت مقام معظم رهبری به شجره طیبه تبدیل شد.
ابراهیمی بشکانی بیان کرد: بزرگی شهید این بود که در پرتو رهبری عمل می‌کرد، این راه همچنان برقرار و حمایت از مظلومان و محرومان همچنان ادامه دارد.
اجرای گروه سرود نجوای حرم از پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام بهاباد ومداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام /
ارسال نظرات
آخرین اخبار