تجدید میثاق جامعه مهندسین استان با شهدا در یاسوج

به مناسبت گرامی داشت یکمین سالگرد سپهبد حاج قاسم سلیمانی جامعه مهندسین استان با حضور در گلزار شهدای یاسوج با شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۳۰۹۳۶۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد ،  به مناسبت گرامی داشت یکمین سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئول سازمان بسیج عمران و معماری سپاه فتح ، مسئول بسیج مهندسین صنعتی سپاه فتح, مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح, مسئول بسیج پژوهشی سپاه فتح و جمعی از مهندسین استان با حضور در گلزار شهدای یاسوج به مقام شهدا ادای احترام کردند.

این برنامه در اولین روز کاری ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره )، مقام معظم رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی و با مشارکت بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فتح استان برگزار شد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری تشییع باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی یک «سیلی» بزرگ به استکبار جهانی بوده و مقام عضمای ولایت میفرمایند: در این مدتی که از خداوند عمر گرفته ام دوبار چنین مراسم باشکوهی را دیده ام یکی رحلت امام خمینی (ره) و دیگری تشییع حاج قاسم بود.

دکتر مهرجو افزود: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت و یک دین بزرگ است و امیدوارم در این ادای دین شرمنده شهدا نباشیم.

وی بیان کرد: ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده معظم شهیدان افتخاری بزرگ است برای جامعه مهندسی که در اولین روز کاری خود ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای انقلاب داشته باشیم و  انشاالله بتوانیم سربازان خوبی برای این نظام و انقلاب باشیم.

مهرجو اظهار داشت: حاج قاسم مرد میدان های سخت بود. دشمن و استکبار هرگز نتوانست رو در روی او به مصاف بیایید، در نیمه های شب ناجوانمردانه و از پشت سر چون مولایش، شمشیر کفر و نفاق بر فرقش فرود آوردند تا شاید او را از بین ببرند. زهی خیال باطل، حاج قاسم دل ها زنده و جاوید و ماندگار است.
وی ابراز داشت: زمین گواه و زمان آشنا و آگاه است که قطرات خون حاج قاسم سلیمانی بستر تاریخ را درخواهد نوردید و فواره این خون از فرودگاه بغداد تا فرودگاه دشمنان اسلام بر چهره زمانه پاشیده خواهد شد.حاج قاسم در نیمه های شب پرواز کرد تا به همه بگوید شما در خواب ناز بودید که ما (پَر) پرواز گشودیم.
رییس سازمان در ادامه افزود: حاج قاسم سلیمانی شخصیتی ملی و فراملی بودند که از تمام گروهها و جناحهای سیاسی وحتی در بین مردم منطقه و آزادی خواهان جهان از محبوبیت خاصی برخوردار بودند.
مهرجو در پایان اظهار امیدواری کرد:دولتمردان و مسئولین کشوری اگرسیره و راه این عزیز را طی نمایند، انقلاب اسلامی نیز با عزت و صلابت بیشتری به راهش ادامه خواهد داد.
وی عنوان کرد: حاج قاسم، خیلی شفاف بی ریا و باصداقت و بدون کوچکترین چشم داشتی به مردم جامعه تمام کشورهای منطقه به نوعی حتی مردم جهان خدمت میکرد.هدف سردار سلیمانی ایجاد وحدت امت اسلامی و مبارزه با نظام سلطه و استبکار جهانی بود.

مسئول سازمان بسیج مهندیسین عمران و معماری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت:  امروز در این مکان مقدس جمع شده ایم تا با آرمان های  شهدای والامقام تجدید میثاق کنیم و اعلام کنیم که رهرو راستین سردار دلها خواهیم بود.

سرهنگ پاسدار  سعید وحید مهر افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت ممتاز بین المللی بود که در عرصه پیکار و جهاد با کفر لحظه ای درنگ نکرد و با ایثار و فداکاری درس بزرگی به همه ما  و جهان اسلام داد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت:  دشمن فکر می کرد با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت و جنگ با استکبارمتوقف می شود اما نمی دانست سلیمانی یک مکتب است .

سرهنگ پاسدار عطا یزدان خواه افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و الگو پذیری از آنها را برای جامعه اسلامی یک ضرورت برشمرد و افزود: خدمت به خانواده های شهدا، ایثارگر و آزاده یک توفیق الهی است که باید از آن نهایت بهره را برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار