خبرهای داغ:

سردارسلیمانی ذوب در ولایت بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان سرخه گفت: سردارسلیمانی ذوب در ولایت بود و با وجود موقعیت اجتماعی و محبوبیت فراوان هیچ گاه دست به اجتهاد در برابر نص و فرمان ولی امر نزد.
کد خبر: ۹۳۰۸۴۰۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

همزمان با شهادت سردار قاسم سلیمانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار کرد: سپهبد شهید قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت به معنای واقعی کلمه، نماد اخلاص بود، سردار اسطوره خستگی‌ناپذیری برای ایرانیان و برای مسلمانان مایه فخر و مباهات بود، رزمنده دلاور و فرمانده شجاعی بود که نامش لرزه بر اندام دشمنان و مستکبرین می‌انداخت.

وی تصریح کرد: شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی باید الگوی زندگی ما باشند، باید در عمل پیرو راه شهیدان باشیم، راه و رسم شهیدان را ادامه دهیم و روحیه شهادت را در خود و جامعه برقرار کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان سرخه با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد واقعی مقاومت است این اسطوره در دل تاریخ خواهد ماند و شهادت او راهی برای ایستادگی و مقاومت بیشتر در مقابل استکبار جهانی شد، افزود: پس نیاز است ما به عنوان یک سرباز بتوانیم دین خودمان را به نظام، شهدا، جانبازان و ایثارگران بواسطه رشادت‌ها و دلاوری‌ هایشان در راه امنیت ادا کنیم.

محمدی وند در ادامه اضافه کرد: شهید سلیمانی قهرمان ملت ایران شد و قشرهای مختلف مردم او را تکریم و به او ابراز احساسات کردند، چرا که شهید سلیمانی تبلور ارزش های فرهنگی ایران و ایرانی بود.

وی خاطرنشان کرد: سردارسلیمانی ذوب در ولایت بود؛ همواره در مسیر اطاعت از رهبری گام برداشت، جناحی و سیاسی فکر نکرد. وی با وجود موقعیت اجتماعی و محبوبیت فراوان هیچ گاه دست به اجتهاد در برابر نص و فرمان ولی امر نزد و حتی وصیت کرد که بر روی مزارش عنوان سرباز هک شود تا تحت امر فرماندهی کل قوا بودن را به همگان اثبات کند.

هادی سیاسی بسیج در سپاه شهرستان سرخه عنوان کرد: در همه کشورهای دنیا فرماندهان نظامی شجاعی وجود دارد اما همه آنها غرق در مادیات هستند؛ سردار سلیمانی بر خلاف فرماندهان نظامی دنیا سرشار از معنویت بود و این مقام را به واسطه اطاعت از رهبری به دست آورد.

محمدی وند خاطرنشان کرد: سردار شهید دست از مقاومت در برابر دشمن و استکبار بر نداشت و در نهایت نیز سیدالشهدای مقاومت لقب گرفت؛ در مقابل کسانی که به سمت سازش در برابر استکبار رفتند، ذلت تسلیم شدن را چشیدند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی فردی خدا ترس، فرمانده‌ای شجاع  و مردمی بود و امروز به عنوان شناسنامه هر ایرانی و چهره ای بین المللی در دنیا شناخته شده است؛ افزود: سردار قاسم سلیمانی امروز به عنوان نماد مبارزه با سلطه و ظلم جهانی شناخته شده است.

هادی سیاسی بسیج در سپاه شهرستان سرخه با اشاره به اینکه وصیت نامه سردار سلیمانی سروده ای است که ترجیع بند آن ولایت فقیه بوده است، گفت: امید می‌رود آموزش عالی و آموزش و پرورش این وصیت نامه را در متن و منابع درسی دانشگاه‌ها و مدارس کشور قرار دهند تا دانشجویان و دانش آموزان از این سرچشمه ناب حقیقت سیراب شوند و فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت که تضمین کننده آینده انقلاب اسلامی است را سرلوحه مکتب انقلابی خود قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار