خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

نهم دی ماه، ترازوی آزمایش الهی در تشخیص جبهه حق از باطل

قبادی گفت: حماسه نهم دیماه، حرکت غربالگری برای تشخیص مسیر حق از باطل بود، در این ترازوی آزمایش الهی ریزش‌ها و رویش‌ها اتفاق افتاد.
کد خبر: ۹۳۰۸۳۳۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

علی اکبر قبادی، کارشناس مسائل سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی علیه السلام قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته بصیرت و سالروز حماسه نهم دی ماه بیان کرد: از مهمترین مباحثی که در قرآن بسیار بر آن تاکید شده ضرورت شناخت و آگاهی است که با عنوان بصیرت تعبیر می شود. به فرموده امام علی علیه السلام سرآغاز هر مکتبی معرفت و شناخت پیرامون آن است.


وی ادامه داد: یکی از راه‌های مهم رسیدن به بصیرت و آگاهی تقواست، کسانی که در طول تاریخ امام شناس و یاری رسان ائمه بودند باتقواترین افراد زمانه خود بودند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در جامعه امروز، ضرورت داشتن تقوا، برای بابصیرت بودن بسیار مهم است؛ به فرموده امام علی علیه السلام حق و باطل با میزان و عمل افراد سنجیده نمی شود ؛اگر حق و باطل را بشناسی اهل آن را خواهی شناخت. بسیاری از کسانی که در فتنه ۸۸ از قطار انقلاب پیاده شدند، افرادی بودند که در تقوا لغزیده بودند. داشتن بصیرت از ملزومات حرکت در مسیر حق است.

وی در ادامه اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه حرکت غربالگری برای تشخیص مسیر حق از باطل بود. حرکتی بود که در ترازوی آزمایش الهی، ریزش ها و رویش ها اتفاق افتاد. افرادی که در مسیر انقلاب بودند از افراد مدعی انقلابی شناخته شدند. در حال حاضر هم مشکلات اقتصادی موجود در جامعه باعث لغزش بسیاری از افراد شده است. این فتنه ها و گرفتاری ها برای جدا شدن جبهه حق و باطل از هم همیشه وجود داشته است.

 قبادی سپس به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اشاره کرد و ابراز کرد: باید با آگاهی و بصیرت وارد عرصه انتخابات شویم تا اشتباهات سال های قبل تکرار نشود. مردم آگاه باشند که غربگرایان دلسوز آنها نیستند، زیرا کعبه آمال آنها راضی کردن روسای جهان سلطه است.این افراد آدم‌های کاری، تلاشگر، شجاع و زحمتکشی برای انقلاب نیستند.

وی در پایان گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این انقلاب برای رسیدن به وضع مطلوب به کار جهادی نیاز دارد،برای سربلند بیرون آمدن از این مشکلات اقتصادی نیاز به کار جهادی است. در انتخاب فرد اصلح باید شاخص هایی مانند داشتن روحیه جهادی، انقلابی و جوان بودن مدنظر قرار گیرد.

1008/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها