ویژه‌برنامه‌های "دهه بصیرت و ولایت" در استان یزد به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

گروه استان‌ها - مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با بیان اینکه "تمامی برنامه‌های این مجموعه از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود" گفت: برنامه‌های دهه بصیرت و ولایت در استان یزد با شهار محوری بصیریت فاطمی، ولایت‌مداری و مقاومت علوی انجام می‌شود
کد خبر: ۹۳۰۸۳۰۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

مهندس علی پورمیرزاییدرباره برنامه‌های دهه بصیرت و ولایت اظهار داشت: پیرو دهه بصیرت و میثاق با ولایت ستاد دانشجویی استان یزد، متشکل از بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان‌ها یکسری برنامه محوری در این دهه انجام می‌دهد.

وی گفت: دهه بصیرت از 9 تا 17 دی ماه نام‌گذاری شده است و شعار محوری آن بصیریت فاطمی، ولایت‌مداری و مقاومت علوی نام‌گذاری شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد افزود: در این دهه ایام‌الله‌هایی وجود دارد که باید هر کدام توجه و یادآوری شود، مردم باید همواره دست خدا را مشاهده کنند.

پورمیرزایی تصریح کرد: این ایام یادآور حماسه 9 دی ماه، شهادت حاج قاسم، تشیع میلیونی حاج قاسم، حماسه مردم، سیلی که ایران به آمریکا با حمله به عین الاسد وارد کرد و حماسه مردم قم در 19 دی ماه است، این‌ها نشان می‌دهد که در دهه پر مناسبتی هستیم که هر کدام باید در جای خود به آن‌ها پرداخته شود.

وی گفت: برنامه‌های متنوعی برای هر رویداد داریم، برنامه روز هشت دی ماه با موضوع انتقام سخت به بررسی ابعاد رسانه‌ای و غلبه نرم‌افزاری استکباری و اخراج آمریکا است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: روز نهم دی ماه برنامه روایت دانشجویی فتنه با عنوان شورش علیه جمهوریت و روز 11 دی ماه ویژه برنامه‌ای با موضوع پرداختن به نقش خواص در فتنه‌ها داریم.

پورمیرزایی بیان کرد: روز 12 دی ماه ایام الله دیگری ویژه مردم یزد است زیرا ما در این تاریخ شاهد سفر تاریخی حضرت آقا به استان یزد بود و برنامه مسیحا در کویر به یادآور آن روز می‌پردازد‌.

وی گفت: روز 13 دی ماه همزمان با سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس ویژه برنامه بزرگداشت شهدا با عنوان راه سرباز اجرا می‌شود که در آن به بازخوانی مکتب شهید سلیمانی می‌پردازیم.

پورمیرزایی بیان کرد: روز 14 دی ماه برنامه‌ ما در بسیج دانشجویی به موضع ابعاد بین‌المللی سردار سلیمانی و اثرات ایشان در جغرافیای بین‌الملل می‌پردازد.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد اظهار داشت: در روز 15 دی ماه برنامه تله تحریم به بررسی ریشه‌های تحریم‌های اقتصادی و تاثیر فتنه 88 می‌پردازد.

وی ادامه داد: 16 دی ماه سالروز شهادت شهید علم‌الهدی است که دانشجویان به این مناسبت با شعار شهدای دانشجو برنامه‌هایی با عنوان مکتب هویزه انجام می‌هند.

پورمیرزایی با بیان اینکه روز 17 دی ماه مصادف با چهلم شهید فخری‌زاده برنامه‌ای با عنوان شهادت علم یا علم شهادت توسط دانشجویان برگزار می‌شود افزود: تمام این برنامه‌ها توسط دانشگاه‌های مختلف در حال پیگیری برنامه‌ریزی و اجرا است.

وی گفت: تمام برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، علاقه‌مندان جهت مشاهده زمان برنامه‌ها به نشانه اینترنتی zil.ink/basirat99 مراجعه و از برنامه‌ها استفاده کنند.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار