خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین:

حماسه ۹ دی، خط پایانی بر تمام فتنه‌انگیزی‌ها بود

حجت الاسلام شجاعی مهر گفت: حماسه ۹ دی ماه خط پایانی بر همه فتنه‌انگیزی ها بود که با حضور انقلابی ملت ایران ایجاد شد.
کد خبر: ۹۳۰۸۱۳۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸

حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن اشاره به ایام بصیرت و حماسه بزرگ ملت و پیوند بین امام و امت و تلاقی این ایام با سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان قهرمانش به خصوص شهید ابومهدی المهندس بیان کرد: بی شک پرورش سرداران بزرگی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، ثمره تفکر انقلابی ملتی است که در مکتب امام حسین پرورش یافته اند. 

 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با اشاره به فتنه ۸۸ و تاثیرات مخرب آن و صحنه گردانان و به وجود آورند گان آن اظهار کرد: باید در خصوص این فتنه بزرگ مطالعات عمیقی داشته باشیم تا اهمیت حماسه ۹ دی ماه که خط پایانی بر همه فتنه‌انگیزی ها بود مشخص شود و عوامل به وجود آورنده این حماسه را روشن سازد.

 

وی گفت: در حقیقت فتنه ۸۸ یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل رفع نبود و یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت. حضور مردم و ایمان دینی دو عنصر برجسته نهم دی ماه ۸۸ یعنی مهمترین عامل تحریک مردم به حضور در این حماسه بزرگ روح قوی معنوی و ایمان دینی مردم بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شجاعی مهر افزود: در این حماسه بزرگ به وضوح دست قدرت الهی دیده می‌شد‌. آن قدرتی که قلبهای مومنین را به هم نزدیک نمود قبل از حضور در صحنه یک حرکت عمیق قلبی بود که انگیزه خدایی به این جریان پرشور داد. در حقیقت حضور عظیم و تعیین‌کننده ملت مومن و باغیرت ایران در راهپیمایی ۹ دی تجلی دست قدرت الهی بود که این حرکت بزرگ را آفرید و آن را در تاریخ ماندگار نمود.

 

وی خاطرنشان کرد: روح ولایت و جایگاه حسین بن علی علیه السلام در لحظه لحظه حماسه ماندگار نهم دی ماه دیده می‌شود همانگونه که بارها در تاریخِ این انقلاب محرم و عاشورا به کمک این مردم آمد در قضایای ۹ دی نیز عاشورا به کمک ملت آمد. در حقیقت ۹ دی روز بصیرت عاشورایی است و وظیفه ما در خصوص این حماسه بزرگ آن است که ضمن گرامی داشت و تبیین ارزش‌های این حماسه بزرگ نگذاریم این حماسه بزرگ جنبه شعاری پیدا کند و به عمق شعارهای آنها که حرف اصلی ملت ایران بود توجه شود.

 

وی در پایان گفت: در این حماسه ملی، مردم بر اساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند برخلاف تبلیغات فتنه‌گران، مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استوار برخوردار است و ۹ دی تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب اسلامی یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود.

1008/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار