خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین:

پایبندی به قانون، مطالبه ملت در روز ۹ دی بود

شریفی گفت: در این روز جریانات گروه های مردم با ذائقه های متفاوت و گرایشات مختلف سیاسی به کف خیابان آمدند و مطالبه اصلی آنان نیز در این روز پایبندی همگان به قانون بود.
کد خبر: ۹۳۰۸۱۱۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱

سروان پاسدار افتخار شریفی معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرامیداشت ایام بصیرت بیان کرد: روز نهم دی یک فعالیت حزبی نیست که حقیقتا یک یوم‌الله ملی است.

 

وی گفت: در این روز جریانات گروه های مردم با ذائقه های متفاوت و گرایشات مختلف سیاسی به کف خیابان آمدند و مطالبه اصلی آنان نیز در این روز پایبندی همگان به قانون بود.

 

معاون سیاسی سپاه امام حسن قزوین اظهار کرد: در این روز مردم دیدند که فتنه گران پای خود را از گلیم خود فراتر گذاشته اند و گام در قائله براندازی نظام برداشته‌اند و از هتک حرمت به ارزش‌ها و مقدسات نظام هیچ ابایی ندارند.

 

سروان شریفی عنوان کرد: در این روز مردم چنگ و دندان دشمنان لجوج ایران اسلامی را به عینه مشاهده کردند و خوب متوجه شدند که باید در این روز فتنه در نطفه خفه شود. 

 

معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: ملت قهرمان ایران در روز ۹ دی از منافع شخصی خود عبور کردند و در زیر بیرق امام حسین(ع) حول محور قانون اساسی و منافع ملی خروشیدند.

 

سروان پاسدار شریفی در ادامه افزود: حماسه عظیم ۹ دی علی‌رغم دادن پیام قاطع به فتنه گران که با بی ظرفیتی و عدم تحمل شکست در برابر رای مردم شورش کردند هشداری هم برای کسانی بود که در آینده بخواهند در صحنه های مهم بازی کودکانه خود را از سر بگیرند.

 

 وی در پایان افزود: امروز حدود ۱۲ سال از فتنه ۸۸ گذشت اما ۹ دی به عنوان روزی که ملت بزرگ ایران در حمایت از قانون و نظام اسلامی ایستادند در تاریخ ثبت گردید و ماندگار شد. نهم دی روزی است که شورش عظیم فتنه‌گران علیه جمهوریت و اسلامیت نظام شکست خورد.

1008/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار