خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

تفرقه بین آحاد ملت، هدف فتنه ۸۸ بود

حجت الاسلام عدالتی گفت: مهمترین هدف از حوادث دوران فتنه‌ بعد از انتخابات ۸۸ این بود که بین آحاد ملت شکاف بیندازند.
کد خبر: ۹۳۰۷۴۵۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام عدالتی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی جهادسازندگی شهرستان البرز بیان داشت: فتنه معنایش این است که یک عده‌ای بیایند با ظاهرِ دوست و باطنِ دشمن وارد میدان شوند، فضا را غبارآلود کنند؛ در این فضای غبارآلود، دشمن صریح بتواند چهره‌ خودش را پنهان کند، وارد میدان شود و ضربه بزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز بیان کرد: وقتی در داخل محیط فتنه، کسانی با زبانشان صریحاً اسلام و شعارهای نظام جمهوری اسلامی را نفی می کنند، با عملشان هم جمهوریت و یک انتخابات را زیر سؤال می برند، وقتی این پدیده در جامعه ظاهر شد، انتظار از خواص این است که مرزشان را مشخص کنند، موضعشان را مشخص کنند.

وی افزود: مهمترین هدف از حوادث دوران فتنه‌ بعد از انتخابات ۸۸ این بود که بین آحاد ملت شکاف بیندازند؛ سعی آنها این بود می خواستند بین آحاد مردم شکاف بیندازند اما با یاری حق نتوانستند به هدف خود نائل شوند.

حجت الاسلام عدالتی گفت: آن کسانی که در مقابل عظمت ملت ایران، در مقابل کار بزرگ ملت ایران در انتخابات ایستادند، آنها بخشی از ملت نیستند؛ افرادی هستند یا ضد انقلاب صریح، یا کسانی که بر اثر جهالت و لجاجت خود، کار ضد انقلاب را می کنند و ارتباطی به توده‌ مردم ندارند. 

3001/پ

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار