خبرهای داغ:

طرح هم اندیشی مطبوعات استان سمنان در شاهرود آغاز به کار کرد

طرح هم اندیشی با مطبوعات با حضور معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در شاه‌رود آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۹۳۰۷۰۲۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
طرح هم اندیشی مطبوعات استان سمنان در شاهرود آغاز به کار کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرپرست امور مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: هدف این از این طرح هم اندیشی با فعالان مطبوعات این استان در خصوص اطلاع از مسایل و مشکلات، نظرات، پیشنهادات و ... و نیز پیگیری مسایل مطبوعات در نقاط مختلف این استان است.
ابراهیم پورتقی با اشاره به فعالیت مطبوعات و رسانه‌های مختلف در شهرستان شاهرود گفت: در استان سمنان ۷۸ رسانه است که ازاین تعداد ۲۲ رسانه متعلق به شهرستان شاهروداست.
وی یادآور شد: فهرست رسانه‌های مجوزدار ثبت شده و لغو مجوز استان سمنان در سامانه مطبوعات به تفیک شهرستان‌ها بروزرسانی شده است.
سرپرست اداره امور مطبوعات و رسانه دیجیتالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر رسالت مطبوعات و رسانه‌های اظهار داشت: جریان رسانه مطالبه‌گری اجتماعی می‌تواند در توسعه استان تاثیرگذار باشد و رسانه‌ها باید به دور از مسائل شخصی، مطالبه‌گری اجتماعی در برنامه‌های کاری و از اهداف آن‌ها باشد.
در شهرستان شاهرود ۲۲ رسانه مجوزدار فعالیت دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار