یادواره سردار قاسم سلیمانی در یزد برگزار می شود

فرمانده ارشد سپاه الغدیر با اشاره به برگزاری یادواره شهید سلیمانی و 1650 شهید شهرستان یزد گفت: امسال مسئولان استان با چهار هزار خانواده شهید یزد دیدار می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۰۶۶۴۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار رضا پورشمسی در نشست راهبردی سپاه الغدیر، اظهار کرد: امسال استان یزد میزبان دومین کنگره ملی چهار هزار شهید دارالعباده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادوار‌های شهرستانی در استان یزد، افزود: سه شنبه این هفته یادواره سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ۱۶۵۰ شهید شهرستان یزد در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: همراه با این یادواره، چهار هزار بسته معیشتی، ۱۱۰ سری جهیزیه، ۴۰۰ ذبح قربانی و تحت پوشش قرار گرفتن ۱۶۵۰ یتیم استان یزد انجام می‌شود.

پورشمسی تصریح کرد: در خصوص سرکشی از خانواده‌های شهدا نگرانی وجود داشت که چگونه این اقدام انجام شود و مقرر شد که امسال مسئولان استان با تمام این خانواده‌های شهدا دیدار و از آن‌ها دلجویی کنند.

وی ادامه داد: هفته گذشته از خانواده ۷۵۰ شهید استان یزد سرکشی و دیدار و دلجویی صورت گرفت و دیدار با مابقی خانواده‌های شهدا هم این هفته انجام می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: برای کنگره امسال ۴۰ برنامه شاخص و ویژه در نظر گرفته شده و الحمدالله یک به یک این برنامه‌ها در حال انجام است و با کمک کمیته امداد و استانداری و دیگر نهاد‌ها این اقدام در حال انجام است.
فارس/
ارسال نظرات
آخرین اخبار