خبرهای داغ:
در شهرستان سرخه

برگزاری دومین فراخوان گردان کوثر

دومین فراخوان گردان کوثر با حضور اعضای گردان در سالن امام خمینی(ره) شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۲۳۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ دومین فراخوان گردان کوثر با حضور سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، مریم آزمون فرمانده حوزه کوثر، فاطمه ادهم فرمانده گردان کوثر شهرستان سرخه و اعضای گردان در سالن امام خمینی(ره) شهرستان سرخه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

فاطمه ادهم فرمانده گردان کوثر ضمن اشاره به اینکه در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی قرار داریم؛ اظهار داشت: همه حاج قاسم را می شناسید، اگر او را نمی شناسید باید بدانید که او تنها مرد بزرگی بود که نامش لرزه به اندام هر دشمنی می انداخت و باعث وحشت آن ها می شد. همان کسانی که هیچ گاه به خود اجازه ندادند سردار ایرانی را در داخل مرزهای جمهوری اسلامی مورد هدف قرار دهند.

وی افزود: چرا که نام این بزرگ مرد چنان وحشتی به جان جهانیان انداخته بود که چنین جراتی را هیچ گاه از خود بروز ندادند. حاج قاسم سلیمانی مردی از خطه کرمان بود که متعلق به همه مردم ایران و یا حتی فراتر از مرزهای ایران بزرگ است.

فرمانده گردان کوثر شهرستان سرخه اضافه کرد: اینک نام، یاد و نیز جهادهای مخلصانه او در سراسر پهنه هستی ورد زبان ها شده است.

ادهم تاکید کرد: همه ما بسیجیان و خصوصاً اعضای گردان کوثر به سردار دلها می گوییم تا ابد قدردان صداقت و امنیتی هستیم که تو سال ها خارج از مرزهای این کشور آن را برای فرزندان این مرز و بوم برقرار ساخته ای هستیم و راهت را ادامه خواهیم داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار