در جمع خطبا و ذاکران اهل بیت(ع) مطرح شد؛

حضرت زهرا (س) اولین مدافع ولایت بودند/ بسیجیان جان خود را فدای دین و خط امامت می کنند

مجلس روضه در ایام فاطمیه با حضور جمعی از خطبا، مبلغان و وعاظ دینی و ذاکران اهل بیت (ع) و برخی از نمایندگان مراجع عظام تقلید، در بیت مرحوم حضرت آیت الله سید مهدی طباطبایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۲۰۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرنگار سپاه استان خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی نجفی در این مراسم سوگواری با بیان اینکه پیامبر اسلام عقلانیت را بخشی از دین معرفی کردند، اظهار کرد: دفاع ما از ولایت و امامت با توجه به همین موضوع عقلانیت صورت می گیرد، هرچند موضوع تعبد و دیانت نیز اصل اولیه در این مسیر است.

این خطیب دینی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) اولین مدافع ولایت بودند و دشمنان واقعی اسلام که لباس دین بر تن کرده بودند و خود را جانشین پیامبر اسلام (ص) معرفی می کردند به دلیل مخالفتی که با موضوع ولایت و امامت داشتند،حضرت صدیقه طاهره (س) را به شهادت رساندند.

این خطیب بیت مرحوم حضرت آیت الله سید مهدی طباطبایی با بیان اینکه بسیجیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جزو مدافعان اسلامی ولایت و امامت هستند و در این مسیر از حضرت زهرا (س) الگوی گرفته اند، اضافه کرد: هر کس به حضرت صدیقه کبری (س) اقتدا می کند اهل تقوی، اخلاص، شجاعت و ایثار است و این موضوع باید در میان مسئولان نظام جمهوری اسلامی تسری یابد.

بنا بر این گزارش، حجج اسلام والمسلمین گلرو و سید محمد طباطبایی و سید حسین رضوی از منبری های معروف و همچنین حجج اسلام والمسلمین امیر میثم سعیدی (دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی در تهران) و سید ابراهیم شبر از دفاتر مراجع معظم تقلید و حجت الاسلام والمسلمین سید حسین موسوی اصفهانی، مسئول جلسه نیز در این مجلس روضه حضور داشتند.

 

 

ارسال نظرات