نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:

مناسبت های مختلف ملی و مذهبی فرصت های طلایی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران بر ضرورت جذب و هدایت فرهنگی جوانان و بسیجیان با توجه به ظرفیت های موجود در روابط عمومی های استان، تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۰۵۹۸۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرنگار سپاه استان خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین صمد بهرامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران همچنین با بیان اینکه پاسداران از بدو ورود به سپاه تا زمانی که بازنشست می شوند، هر سال در دوره های آموزشی و کلاس های قرآن، حلقه های صالحین و ... شرکت می کنند که این کلاس ها بالغ بر 3000 ساعت در طول 30 سال می شود که اگر هر یک از دوره های آموزشی را یک ترم دانشگاهی در نظر بگیریم این عزیزان معلومات و اطلاعات ارزشمندی کسب می کنند و تغییرات مهمی در آنان ایجاد می شود. وی اضافه کرد: بر این اساس ما نسبت به این افراد مسئول هستیم و رسالت سنگینی بر عهده داریم که باید از این فرصت ها نهایت استفاده را ببریم.

وی با تاکید بر اینکه باید نقشه راه داشته باشیم، افزود: مسئولان تبلیغات و فرهنگی باید در این مدت برنامه ریزی کنند تا از فرصت های موجود بیشترین بهره برداری صورت بگیرد.  بهرامی، با اشاره به نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: باید با طرح ایده های نو و شیوه ها و روش های جدید در نقاط مهم فضا سازی کنیم و به طور غیر مستقیم برنامه های متنوع و محتواهای بسیار خوبی تولید و منتشر کنیم.

حجت الاسلام بهرامی خاطرنشان کرد: نباید از مناسبت ها غافل شویم، اظهار داشت: ایام الله 9 دی و دهه بصیرت، دهه فاطمیه، دهه فجر، چهلم شهادت شهید فخری زاده ، سالروز شهادت حاج قاسم و...  فرصت های طلایی است که می توانیم برای این ایام برنامه ریزی کنیم. این در حالی است که دشمن نیز تلاش می کند این ایام را کم رنگ نشان دهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار