4انتصاب جدید در سپاه فتح استان / سردار خرم دل: طرح شهید سلیمانی از خلاقیت های مدیریت جهادی است

با حکم فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد،بهمئی و عشایر، و یگان امنیتی این استان معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۰۵۹۶۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, آیین معرفی و انتصاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد، بهمئی و عشایر، و یگان امنیتی این استان با حضور فرمانده سپاه فتح استان و مسئولان و مدیران اجرایی استان برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا  به شاخصه های مدیریت جهادی از منظر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: توکل به خدا، خودباوری و اعتماد به نفس، دشمن شناسی، دوری از اختلافات، کارآمدی ، استفاده از امکانات و ظرفیت ها، نگاه نقادانه ،حرکت مبتنی بر علم و درایت، همت، همراه با انگیزه خدمت، حضور مردمی (عزم ملی) از جمله این شاخصه هاست.

سردار خرم دل  داشتن همت همراه با انگیزه، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش برای تحقق اهداف مدیریت جهادی اولویت مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی به لزوم داشتن روحیه جهادی در برابر توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های پی در پی اشاره و اضافه کرد: سپاه فتح استان با مدیریت مبتنی بر روحیه جهادی در انجام ماموریت‌های محوله موفق بوده است.
وی به طرح شهید سلیمانی برای جلوگیری از گسترش بیشتر کرونا با محوریت محلات اشاره کرد و افزود: نیروی مقاومت بسیج با همراهی متولیان بهداشت و درمان در شناسایی بیماران کرونایی قبل از حاد شدن شرایط افراد مبتلا خدمات چشمگیری ارائه کرده است.

فرماندار بویراحمد نیز با قدر دانی از نیروی مقاومت بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: در قالب این طرح ۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر در محلات بویراحمد پایش شدند که نتایج ۹ هزار ۳۰۰ نفر مثبت گزارش شده است.
کناری با اشاره به اینکه شهرستان بویراحمد در معرض وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، خواستار مشارکت جدی سایر دستگا‌ها برای بیمار یابی و همراهی با این طرح ملی شد.

گفتنی است با صدور احکام جدا گانه سرهنگ پاسدار حسین انوری به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد، سرهنگ پاسدار سید روح الله شاهینی به سمت فرماندهی یگان امنیتی گردان امام علی سپاه فتح استان، سرهنگ صادق عرفانی مقام به سمت فرماندهی سپاه ناحیه عشایر و سرگرد پاسدار علی محمدی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه بهمئی منصوب و معرفی شدند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار