خبرهای داغ:
استاندار قزوین عنوان کرد؛

الزام حضور همه دستگاه‌های استان در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی

جمالی پور گفت: تهدیدات اجتماعی تمام داشته‌های جامعه را از بین می‌برد، این تهدیدات گرفتاری‌های جدی ایجاد می‌کند، لذا دستگاه‌ها باید بخشی از ظرفیت خود را به امر مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اختصاص دهند.
کد خبر: ۹۳۰۵۸۸۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد بیان کرد: اقدامات انجام شده پلیس نشان از عزم پلیس استان در برخورد با مواد مخدر دارد و باید در اینگونه جلسات ماموریتی عمل کرد و هدفمندی برنامه‌ها جزو اولویت اجرایی دستگاهها باشد.

وی گفت: مواد مخدر یکی از ریشه های اصلی معضلات و از تهدیدهای جدی در جامعه امروز است و همین معضلات اجتماعی موجب گرایش فرد به مواد مخدر می شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: امروز جامعه با آسیب های اجتماعی بشدت مواجه بوده و باید ظرفیت همه دستگاه ها برای مقابله و کاهش این آسیب ها بسیج شود.

جمالی پور عنوان کرد: تهدیدات اجتماعی تمام داشته های جامعه را از بین می برد. این تهدیدات گرفتاری های جدی ایجاد می کند. لذا دستگاهها باید بخشی از ظرفیت خود را به امر مبارزه با آسیب های اجتماعی اختصاص دهند.

وی افزود: متاسفانه در اجرای طرح تا مرحله تبیین وظایف طرح همه چیز خوب است اما پس از سپری شدن ایام سم زدایی معتاد را رها کرده و همین رفتارهای مردم محل و عدم دسترسی فرد به یک شغل مناسب، زمینه های بازگشت به چرخه اعتیاد برای فرد را مهیا می کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز باید منابعمان را به سمتی سوق دهیم که از افرادی که ترک اعتیاد کرده اند صیانت کنیم چرا که در غیر این صورت چالش های بزرگی گریبانگیر جامعه خواهد شد. باید با ساختارسازی وظایفی را تعریف کرده گروهی را ایجاد کرده و وظایف تعریف شده را از طریق این گروه به اجرا رسانیم.

جمالی پور گفت: امروز مسأله اصلی کشور اعتیاد است که در کاهش جمعیت، افزایش طلاق، کاهش ازدواج، ایجاد خطرات جانی برای مردم و غیره بسیار موثر است و لذا باید برخورد با این پدیده‌ها اولویت همه مدیران باشد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار