مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس در گفت و گو با بسیج:

ارتقاء بینش بصیرتی و عقیدتی بسیجیان اهداف مهم سپاه است

دوره‌های تربیت و تعالی حوزه‌ای بسیجیان به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج، سپاه شهرستان چالوس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۵۵۳۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس؛ دوره‌های تربیت و تعالی حوزه‌ای بسیجیان ویژه اعضای شورا و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوز‌ه‌های خواهر و برادر به همت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقری  در حاشیه برگزاری این دوره ها در گفت و گو با خبرنگار بسیج در چالوس گفت:در راستای وظایف و ماموریت‌های عقیدتی سیاسی و تاکیدات مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ، آموزش‌های فقهی، اعتقادی و اخلاقی در دو مرحله حوزه‌ای، ناحیه‌ای برای بسیجیان برنامه ریزی  و اجرا شد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالوس افزو: این دوره‌ها به منظور احیا فرایض واجب فراموش‌شده در شهرستان چالوس برگزار شد که یک مرحله دیگر این دوره تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام مقری  تاکید کرد: اهمیت و نقش این دوره‌ها در بصیرت و ارتقا سطح بینش اعتقادی و سیاسی بسیجیان موثر است.
 
گفتنی است؛ دوره تربیت و تعالی برای بسیجیان خواهر حوزه حضرت (زینب سلام الله عیلها )با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی بهداشتی در حسینیه شهدای سپاه شهرستان چالوس در حال برگزاری است.
 
ارتقاء بینش بصیرتی و عقیدتی بسیجیان اهداف مهم سپاه است

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار