فرمانده سپاه چالوس مطرح کرد

۱۷۰پایگاه بسیج مجری طرح شهید سلیمانی در چالوس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، سپاه چالوس گفت: ۱۷۰ پایگاه مقاومت در طرح محله محور شهید سلیمانی برای غربالگری کرونا به صورت شبانه روزی در شهرستان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۰۵۲۱۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
۱۷۰پایگاه بسیج مجری طرح شهید سلیمانی در چالوس
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه چالوس ؛ سرهنگ عابدین داغمه چی فیروزجائی طی گفت و گویی  با اشاره به  زمان آغاز طرح شهید سلیمانی گفت:این طرح در قالب پنج کمیته عملیاتی، حمایت، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی، پایش و نظارت در راستای غربالگری ،مدیریت و کنترل  کرونا شروع شد.

فرمانده سپاه چالوس با اشاره به اینکه پایگاه‌های مقاومت در محلات با همکاری بهداشت بعد از شناسایی مبتلایان و ناقلین، تمامی امکانات را جهت جلوگیری از تشدید ویروس کرونا در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، افزود: خدمات ارائه شده به بیماران، شامل گندزدایی منازل، توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، غذای گرم، گوشت، نان، اهدای کارت هدیه، خرید مایحتاج خانوار، خرید داروی مورد نیاز بیماران و کمک‌های مالی  است.

داغمه چی در ادامه با بیان این مطلب که  بسیج اصناف در سطح شهرستان وظیفه نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در بازار را به عهده دارد، خاطرنشان کرد: نیرو‌های بسیحی با کمک نیروی انتظامی کنترل و محدودیت تردد را بر عهده دارند.

به گفته فرمانده سپاه چالوس ،  بسیج جامعه زنان سپاه  شهرستان هم به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و همزمان با شب یلدا بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و به دست نیازمندان رساندند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار