خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

سردار ابوحمزه در حوزه معرفتی یک پاسدار حقیقی بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در حوزه معرفتی سردار ابوحمزه یک پاسدار حقیقی بود که برای پاسدارانی همچون بنده یک مرجع بود.
کد خبر: ۹۳۰۵۱۱۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

سردار ابوحمزه در حوزه معرفتی یک پاسدار حقیقی بودسردار مهدی ظفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تسلیت عروج ملکوتی سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع)همدان اظهار کرد: این فرمانده بزرگ مفهوم شهید و شهادت را به خوبی درک کرده بود و همواره در مسیر شهدا  و ولایت قدم بر می‌داشت.

وی با بیان اینکه این شهید والامقام  نسبت به خطوط قرمز نظام و انقلاب حساس بود، گفت: ایشان همواره بین ارزش و ضد ارزش مرزی قائل بود و تاکید داشت که حتما باید این مرزها رعایت شود و ضد ارزش را نباید جایگزین ارزش کلی انقلاب کرد و بر این باور بود که اگر حق و باطل و خوبی و بدی مرزی نداشته و قابل تفکیک نباشد تشخیص آن برای قشر جوان کار مشکلی خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه سردار ابوحمزه فرماندهی فهیم، شجاع و با صلابتی بود، تصریح کرد: ایشان در هر عرصه و حوزه‌ای که وارد شد بسیار موفق و سربلند بود و اقدامات بسیار ارزشمند و تاثیرگذاری انجام داد.

وی اضافه کرد: این فرمانده بزرگ در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرد افکار بسیجی مطرح شد و در جاهایی که اندک مسئولینی داشتیم که نسبت به ارزش‌های نظام و انقلاب کم توجه یا بی‌توجه بودند نام ایشان یک اثر روانی و عملکردی را در جامعه‌ای که محل خدمتشان داشت، می‌گذاشت.

سردار ظفری با تاکید بر اینکه باید شخصیت بزرگ سردار ابوحمزه  مورد بررسی  قرار گرفته و ابعاد شخصیتی ایشان در جامعه تبیین شود، بیان کرد: مدیریت انقلابی، روحیه جهادی، ولایت‌پذیری و ولایت مداری، اخلاق، رفتار و منش این بزرگوار باید مورد بحث و بررسی جدی قرار بگیرد.

*سردار ابوحمزه همواره برای ترویج تفکر بسیجی و احیای آن در جامعه تلاش می‌کرد

وی با بیان اینکه سردار ابوحمزه همواره در راستای ترویج تفکر بسیجی و احیای آن در جامعه در تلاش بود، گفت: ایشان نگرش صحیح و عمیقی به توسعه فرهنگ بسیجی داشت و در تلاش بود تا تفکر بسیجی جهانی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه فهم بالا، درک و معرفت و اخلاص ایشان مثال‌زدنی بود، به ساده زیستی شهید اشاره و  اظهار کرد: سردار ابوحمزه در هر شرایط اجتماعی مراقبت‌ها و حساسیت‌های خاصی داشت و بر رعایت حدود انقلاب و ارزش‌های انقلاب  به هر قیمتی تاکید داشت.

وی ادامه داد: در حوزه معرفتی سردار ابوحمزه یک پاسدار حقیقی بود که برای پاسدارانی همچون بنده یک مرجع بود و در بسیاری از مواقع رفتار، منش و نوع مدیریت خود را با نوع مدیریت ایشان تنظیم می‌کردیم.

سردار ظفری با بیان اینکه  سردار ابوحمزه با مدیریت راهبردی خاص در هر استانی که ورود پیدا کرد موفق بود، یادآور شد: ایشان  در زمان مسئولیت خود  در استان با مدیریت بسیار قوی یک تحول کلی به وجود آورد و حد و حدودها رعایت می‌شد و ثاتیر بسزایی داشت به طوری که در  بسیاری از سازمان‌ها، دستگاه‌ها و ادارات با برنامه و مدیریت و اندیشه ایشان حرکت می‌کردند و آیین مدیریت خود را با نوع نگاه ایشان به مسائل تنظیم می‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار