خبرهای داغ:
همزمان با ولادت حضرت زینب(س)

پیام تبریک ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه

ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه به مناسبت میلاد حضرت زینب( س) و روز پرستار به مجاهدان عرصه سلامت پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۵۰۸۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ متن پیام به شرح ذیل است:

خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) اسوه و الگوی پرستاری و استقامت بی نظیر در تاریخ اسلام را که سجایای والای رفتاری ، اخلاقی و عبادی او بر تارک پرفروغ آسمان ولایت چون نجمی ثاقب به بلندای ابدیت درخشان است را به شما  پرستاران دلسوز تبریک و تهنیت عرض می نماییم. 

بی تردید در میان تمام صفات فاضله آن بانوی پر صلابت ، پرستاری از خاندان اهل بیت (ع) او را برجسته می نمایاند و این مصداق و گواه صادقی است از حقیقت روح پرستاری و سالگشت ولادت آن بانو ، یادآور نعمت گرانقدر زحمات قشری است که به تاسی از آن بزرگ پرستار اسلام با خدمات طاقت فرسا و بی دریغشان همواره نقش بارز خود را در سلامت جسم ، روح و روان جامعه اسلامی به خوبی به تصویر می کشند. 

بر خود لازم میدانیم از زحمات و تلاش های مستمر شما افتخار آفرینان حوزه درمان و سلامت که مدال پر افتخار مدافعان سلامت را بر سینه دارید و از زمان شیوع ویروس منحوس و مهاجم کرونا در کشور بدون هیچ چشم داشتی و برای تامین حفظ و ارتقای سلامت مردم عزیز کوشش نموده و ایثارگرانه و مجاهدانه خوش درخشیدید قدردانی نماییم. 

درود بی پایان بر شما که در این ایام محنت و سختی از آسایش خود چشم پوشیده و امید که در پرتو الطاف خداوندی به یمن غیرت و حمیت دینی عزیزانی چون شما خوش غیرتان سلامت شاهد به ثمر نشستن کامل این تلاش های بی وقفه و بازگشت آرامش و آسایش و سلامت به جامعه باشیم. برای همه شما عزیزان صحت، سلامتی و توفیقات روز افزون از درگاه ایزد منان خواستاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار