تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات روستائیان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات روستائیان بسیار موثر است.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۲۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ رضا خواجه‌ای ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان به اجرا و بازنگری طرح‌های هادی روستایی اشاره و اظهار کرد: این طرح با رویکرد کالبدی نگر خود تلاش دارد تا ضمن ساماندهی بافت کالبدی نواحی روستایی، تحولات آتی آن را کنترل و در راستای مناسب هدایت کند.

وی ادامه داد: این طرح ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکرد‌های مختلف از قبیل: مسکونی، تجاری و کشاورزی و تأسیسات و تجهیزات و نیازمند‌ی‌های عمومی روستایی را بر حسب مورد در قالب مصوبات طرح‌های ساماندهی فضا و سکونتگاه‌های روستایی تعیین می‌کند.

خواجه‌ای به موضوع پاسخ استعلامات رودخانه‌ها و مسیل‌های واقع در بافت‌های روستا‌های استان و رعایت آن در بازنگری طرح‌های هادی روستایی اشاره و خاطر نشان کرد: تعامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط در رفع مشکلات روستائیان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب بسیار موثر است که در این راستا نیز از شرکت آب منطقه‌ای انتظار داریم همکاری بیشتری با این نهاد انقلابی داشته باشند تا مشکلات روستائیان سریع‌تر حل شود.

مدیر عامل آب منطقه‌ای استان زنجان نیز در این دیدار با اشاره به نقش موثر بنیاد مسکن در توسعه و آبادانی روستا‌ها و همچنین تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستاها، تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی تاثیر بسیاری در شناسایی مشکلات به ویژه در سطح روستا‌ها دارد، به طوری که علاوه بر محرومیت زدایی موجبات توسعه نیز فراهم خواهد شد.

اسماعیل افشاری تاکید کرد: شرکت آب منطقه‌ای آمادگی خود را برای همکاری و تعامل بیشتر در راستای حل مشکلات روستاییان با بنیاد مسکن استان اعلام می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار