حجت الاسلام سعیدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

دولت قصد دل کندن از غرب را ندارد/ تنها راه مبارزه با دشمن مقاومت فعال است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: دولت ما یک وابستگی و علاقه به غرب دارد و قصد دل کندن ندارد.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۱۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

حجت الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج، درمورد عملکرد دولت در سال های گذشته، اظهار داشت: دولت ما یک وابستگی و علاقه به غرب دارد و قصد دل کندن ندارد. رهبر انقلاب بارها مواضع صریح خود را اعلام کرده اند و وزرا و رئیس جمهور حق ندارند موازی رهبری حرکت کنند. برخورد گزینشی در شان رئیس جمهور نیست و با شان ولایت مداری دولت در تضاد است. مواضع رهبری از نظر تعبدی، عقلانی و تجربی قابل اثبات است.

وی گفت: امریکا دارای جوهره‌ی سلطه گری و نظام جمهوری اسلامی دارای جوهره تعبدی و توحیدی و حق گرایی و ایستادگی در مقابل ظالمین است. دولت به بسیاری از اصول و مبانی پایبند نیست و اعتقاد ندارد؛ حرفی هم ندارند که تسلیم امریکا بشوند مثل برجام که باخت در برابر برد دشمن بود. در مورد عمق استراتژیک و مسائل دفاعی و غیره هم عملکرد دولت به این شکل بوده است. تنها راه مبارزه با دشمن مقاومت فعال است که مقام معظم رهبری ارائه نمودند.چین و روسیه هم در مقابل امریکا مقاومت کرده اند.

حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد: بین بایدن و ترامپ هیچ تفاوتی وجود ندارد و باید از آنها دل کند. آنها هیچ کاری برای ما نخواهند کرد و مردم امریکا هیچ اختیاری ندارند مگر آن که قدرت را از این حزب بگیرند و به آن حزب بدهند. امریکا دموکراسی ندارد و بیشتر دنبال بازی با دموکراسی است. بایدن تیم جنگ طلب و افراطی را دور خود جمع کرده است پس چطور می تواند به ما کمک کند؟

وی گفت: بنابراین راه ما روشن است. متاسفانه مشکل دولت همین است و چشم و دل آقایان به امریکا و اروپا است که یک کاسه گدایی بردارند و جلوی آن ها بگیرند و آن ها هم یک نباتی داخل آن بیندازند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار