خبرهای داغ:

پیمانکارانی که به تعهد خود در مسکن مهر شاهرود عمل نکردند خلع ید شوند

سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود تاکید کرد: پیمانکارانی که به تعهد خود در اجرای مسکن مهر عمل نکردند خلع ید شوند.
کد خبر: ۹۳۰۴۱۸۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
پیمانکارانی که به تعهد خود در مسکن مهر شاهرود عمل نکردند خلع ید شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه شورای مسکن شهرستان شاهرود به ریاست ابوطالب جلالی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود و با حضور دادستان، فرمانده سپاه شاهرود، مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و دیگر مدیران اجرایی مرتبط شهرستان شاهرود برگزار گردید.
ابوطالب جلالی با بیان اینکه در پرونده‌های حقوقی نباید منتظر رای مراجع قضایی بود و باید هم راستای رسیدگی قضایی ادامه کار انجام شود، افزود: اگر کار ساخت و ساز تعطیل شود و منتظر رای دادگاه ماند با افزایش قیمت مشکلات جدیدتری پیش خواهد آمد.
وی از مسوولان دستگاه‌های خدمات رسان هم خواست برای رفع مشکل مسکن‌های مهر و محلات اسلامی و کم برخوردار با توجه به فصل بارندگی و سرما زمانبندی مشخصی تعیین گردد.
جلالی ادامه داد: در اجرای ساخت و تکمیل طرح‌های مسکن مهر شهرستان باید کارشناسان هزینه‌ها و پیشرفت کار را برآورد کنند چنانچه کار متوقف شده پیمانکار را خلع ید و ادامه ساخت را اداره مسکن و شهرسازی به عهده گیرد.
وی از مصوبه استانی در خصوص تشکیل شعبه مجزا در دادگستری جهت بررسی مشکلات پرونده‌های مسکن مهر خبر داد و تصریح کرد: برای طرح مسکن مهر مشکلات عدیده و متنوعی وجود دارد که می‌توان بخش زیادی از آن را با مساعدت شهرداری برطرف کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار