خبرهای داغ:
در آستانه میلاد حضرت زینب(س) انجام شد؛

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی توسط هیئت رزمندگان ثارالله همدان

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان گفت: در چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه ۵۰۰ بسته آماده شده که ۳۰۰ بسته آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام آماده شده است.
کد خبر: ۹۳۰۴۱۵۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی توسط هیئت رزمندگان ثارالله همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی میرزایی در آیین آغاز به کار مرحله چهارم رزمایش کمک‌های مؤمنانه اظهار کرد: آن‌هایی که قدرت در دست دارند و باید از این قبیل اتفاقات و کمک مؤمنانه را را رقم بزنند نمی‌دانیم چرا اقدامی انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: گروه جهادی هیئت رزمندگان طی حضور در روستا‌ها شاهد بودیم که سفره خانوداه‌های نیازمند بسیار کوچک شده است و خانواده‌هایی هستند که از ابندای سال تاکنون هنوز وسعشان به خرید یک کیلو گوشت نرسیده است.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان عنوان کرد: به صورت رسمی مرحله چهارم است که به موفق شدیم بسته‌های معیشتی آماده کنیم، اما به فعالیت‌های این چنینی غیر رسمی هم داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: امروز ۵۰۰ بسته آماده شده که ۳۰۰ بسته آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام آماده و در اختیار هیئت قرار داده شده، ۱۵۰ بسته توسط هیئت جوانان عاشورایی لالجین و ما بقی توسط هیئت رزمندگان ثارالله همدان آماده شده است که واحد خواهران موفق به تهیه ۵۰ بسته آن شده است.

میرزایی گفت: طی چهار مرحله رزمایش ستاد اجرایی فرمان امام به خوبی ما را همراهی کرد؛ اعضای هیئت، بانک اطلاعاتی دقیق از خانواده‌های نیازمند در اختیار دارند و در شناسایی خانواده‌ها بسیار دقیق عمل شده است.

وی ابراز کرد: در نظر داریم این بسته‌ها همراه با سال‌روز ولادت حضرت زینب (س) و به بهانه شب یلدا در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد؛ معتقدیم امروز تکلیف هیئت این است چراکه شاید به ظاهر جلسات مذهبی هیئت تعطیل شده است، اما تکلیف از آن بر نداشته و می‌تواند اینگونه اقدامات بزرگی انجام دهد.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان بیان کرد: روز میلاد حضرت زینب (س) نیز مقرر شده تا از پرستارانی که درگیر ماجرای کرونا بودند و ساعات طولانی به خدمت به بیماران کرونایی پرداخته‌اند با اهداء شاخه گل و تقدیرنامه و فرش حرم امام رضا علیه‌السلام  که توسط واحد خواهران آماده شده، تجیل شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار