خبرهای داغ:

زمین خواری و ساخت و ساز غیرمجاز مشکل شهرک پردیس شاهرود/خلع ید پیمانکاران در مسکن مهر

دادستان شاهرود با اشاره به موضوع جدی زمین خواری در شهرک پردیس و جلوگیری از ساخت و ساز جدید در این شهرک گفت: در موضوع مسکن مهر بهترین کار خلع ید پیمانکاران و واگذاری به اداره مسکن است.
کد خبر: ۹۳۰۴۱۳۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
زمین خواری و ساخت و ساز غیرمجاز مشکل شهرک پردیس شاهرود/خلع ید پیمانکاران در مسکن مهربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عبدالجواد پارسافر در جلسه شورای مسکن شهرستان شاهرود با بیان اینکه شعبه رسیدگی به پرونده‌های حقوقی علیه پیمانکاران مسکن مهر را باید دادگستری پی‌گیری کنند و به دادستانی ارتباط پیدا نمی‌کند اظهار کرد: در خصوص پرونده کیفری در این راستا می‌توان شعبه‌ای در دادستانی ایجاد کرد که اگر نیاز باشد انجام می‌شود.
وی با اشاره به مشکلات شهرک‌ها گفت: در شهرک‌های فدک و کوثر زمین خواری مطرح نیست، اما در شهرک پردیس زمین خواری مطرح است و بدون مجوز زمین را به چندین نفر فروخته شده و پرونده‌های زیادی تشکیل شده و ما را خسته کرده و این چند سالی است که ادامه دارد.
دادستان عمومی و انقلاب شاهرود با اشاره به مشکلات شهرک پردیس افزود: مشکل اول محدوده آنجاست که مشخص نیست و دوم ساخت و ساز غیرمجاز است که باید جلوی آن گرفته شود و پلیس ساختمان شهرداری باید انجام دهد تا مشکلات کم شود.
وی با اشاره به اینکه شهرداری در این رابطه بیان می‌کند نیروی کافی ندارند و یا نیمه شب ساخت و ساز می‌شود تاکید کرد: شهرداری باید در این زمینه پیگیر شود و با جدیت برخورد کند.
پارسافر با اشاره به شهرک‌های فدک و کوثر نیز گفت: جلساتی با پیمانکاران و اداره کل راه و شهرسازی برگزار و مصوباتی انجام گرفته که در حال پیگیری است و کارشناسان برآورد پیشرفت کار و هزینه انجام شده را باید بررسی و اعلام کنند.
دادستان شاهرود با بیان اینکه پیشنهاد ما خلع ید پیمانکاران و واگذاری به اداره کل راه و شهرسازی است تا مشکلات حل شود اظهار کرد: پیمانکاران فعلی یا اعلام ورشکسته کردند یا پول ندارند و بهترین راه این است که وضعیت فعالیت تثبیت و تحویل مسکن و شهرسازی شود تا با تامین اعتبار و کمک مردم مشکلات رفع گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار