خبرهای داغ:

تقدیر از مدافعان سلامت، فرشتگان سپید پوش در جبهه مقابله با کووید ۱۹

شهردار شاهرود در صحن علنی شورای اسلامی شهر از کادر درمانی و مدافعان سلامت شاهرود در راستای مقابله با کرونا ویروس تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۳۸۸۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
تقدیر از مدافعان سلامت، فرشتگان سپید پوش در جبهه مقابله با کووید ۱۹به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی درصحن علنی شورای اسلامی شهر که با حضور معاونت خدمات درمان شهرستان شاهرود و هیات همراه با اشاره به اینکه، از خودگذشتگی و جانفشانی کادر درمانی بیمارستان‌ها، خاطرات حماسه‌هایی بود که کادر درمانی کشور در ایام دفاع مقدس رقم زدند را در خاطرات زنده می‌کند، گفت: سفید پوشانی که این روز‌ها در مقابل تمام کمبود‌ها و کاستی‌ها صبر پیشه کرده‌اند و بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند و با وجود مواجه‌شدن با ناملایمات، محکم و استوار فقط به وظیفه انسانی خود عمل می‌کنند.
وی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان مدیون خدمات مدافعان سلامت هستند، افزود: امروز مردم قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد، آگاه شده‌اند.
شهردار شاهرود ضمن بیان این مطلب که، در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز امدادگران در خط مقدم و کادر درمان در پشت خط مقدم در بیمارستان‌ها به وضعیت مجروحان رسیدگی داشتند و برای نجات جان مجروحان تلاش می‌کردند، ابراز داشت: در شرایط سخت کرونایی که همچنان علم بشر از کشف دارو و واکسن علیه آن عاجز مانده، مدافعان عرصه سلامت هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هموطنان شان آشکار می‌کنند.
مدافعان سلامت، جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا
تقدیر از مدافعان سلامت، فرشتگان سپید پوش در جبهه مقابله با کووید ۱۹ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود، سید جواد بیطرف در صحن علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه مدافعان سلامت و جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه، ارزش وجودی فرشتگان نجات را بیش از گذشته عیان کرده است و امروز تمام اقشار از مسئولان تا مردم قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.
وی ضمن بیان این مطلب که کادر درمان امروز در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند، ابراز داشت: مردم قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد، آگاه شده اند.
ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود در پایان ضمن اشاره به حدیث امام حسین (ع)، اعلام داشت: بدانیم نیازمندی‌های مردم به شما از نعمت‌های الهی برشماست، پس نباید از این نعمت‌ها خسته شویم که هر آئینه به سوی دیگران سوق یابد.
قدردانی مدیریت شهری از مدافعان سلامت
عضو شورای اسلامی شهر شاهرود، سید حبیب الله میرابوالحسنی با بیان اینکه اگرچه کادر بهداشت و درمان در معرض خطر‌های این ویروس منحوس قرار دارند، ولی جانانه در میدان ایستاده و میدان را به نفع این ویروس منحوس خالی نکرده اند، اظهار داشت: تقدیر از این همه تلاش و خدمات شبانه روزی و خالصانه کاری بس سخت است چراکه هر اقدامی صورت گیرد بازهم نمی‌توان گوشه‌ای از تلاش این عزیزان را جبران کرد.
وی با اشاره به اینکه رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شاخص‌ترین اقدام در پیشگیری از کرونا به معنای تقدیر از مدافعان سلامت است که ایثارگرانه خدمت می‌کنند، اعلام داشت: در راستای تقدیر مدیریت شهری از مدافعان سلامت به مناسبت روز پرستار ساخت نماهنگ مدافع سلامت کاری از مدیریت شهری شاهرود با تلاش هنرمندان شهر شاهرود است.
تلاش هنرمندان شهر، سختی کار مدافعان سلامت را کم می‌کند
نائب رئیس شورای اسلامی شهر، وحیدالدین وحید نیا در صحن علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه کسی که به عنوان مدافع سلامت، دل به آتش می‌زند هم عاشق است و در این راه به هدایت رسیده است، بیان داشت: قطعه "مدافع سلامت" نیز، موسیقی بسیار قابل تحسینی است که در راستای تقدیر از فرشتگان نجات ساخته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار