خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

قدرشناسی از میراث‌های معنوی قزوین رسالت‌ امروز ماست

آیت الله عابدینی در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گفت: قدرشناسی از میراث‌های معنوی قزوین رسالت‌ امروز ماست.
کد خبر: ۹۳۰۳۵۱۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین که در امامزاده اسماعیل(ع) برگزار شد، اظهار کرد: محافل تکریم به این معناست که سرمایه‌های خود را رها نمی‌کنیم و همواره قدردان سرمایه‌های معنوی هستیم و آنها را حفظ و حراست می‌کنیم.

 

وی تصریح کرد: عرصه خدمت به مردم هیچگاه بازنشستگی ندارد و حتی اگر مسئولیتی هم بر عهده نداریم می‌باید خدمت به جامعه و مردم را همواره دنبال کنیم.

 

امام جمعه قزوین با بیان اینکه قدر میراث‌های معنوی را تا زمانی که هستند بدانیم، گفت: شناسایی و قدرشناسی از میراث‌های معنوی که در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی کرده‌اند یکی از مسئولیت‌های مهم امروز ماست.

 قدرشناسی از میراث‌های معنوی قزوین رسالت‌ امروز ماست

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: همه کوشش‌ها و تلاش‌ها بر این پایه مهم استوار باشد که در حین کار و خدمت مدال افتخار را بگیریم و نزد خدای متعال به پاس خدماتی که کرده‌ایم سربلند باشیم و مردم شهادت دهند که در رسالت و مسئولیتی که داشته‌ایم اقامه کننده دین و مجری فرمان الهی بوده‌ایم و بدانیم ریا در این مسیر کار ما را ضایع و باطل می‌کند.

 

وی به اهمیت کار جمعی نیز اشاره کرد و گفت: قرآن برای ورود به کار جمعی شرایطی را تعیین کرده که ایمان، تقوا و تسلیم از جمله آنهاست و اگر همه ما در مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم با این اصول وارد کارهای جمعی و گروهی شویم، یقیناً موفقیت‌ها چشم‌گیر و عظیم خواهند بود.

 

گفتنی است در پایان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خضری به عنوان دبیر جدید ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی معرفی و از خدمات آقای عباس کاظمی قدردانی شد.

 

1010/پ30

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار