خبرهای داغ:

پیشرفت ۷۰ درصدی مجتمع فرهنگی و ورزشی جانبازان شاهرود

سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود از پیشرفت ۷۰ درصدی احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی جانبازان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۳۴۸۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
پیشرفت ۷۰ درصدی مجتمع فرهنگی و ورزشی جانبازان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ابوطالب جلالی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌شده در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه ویژه به خانواده‌های شاهد و ایثارگر، بر لزوم گسترش همکاری‌ها و حمایت‌ها در خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر تأکید کرد.
وی افزود: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از وظایف اصلی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم قدرشناس و فهیم میهن اسلامی است.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود گفت: روحیه شهادت‌طلبی، ایمان و اعتقاد به وحدانیت خداوند متعال از عوامل اصلی پیروزی مردم ملت بزرگ ایران در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده است.
جلالی گفت: همه ما خود را مدیون خانواده‌های معظم شهدا دانسته و همه به لحاظ انجام وظیفه و هم تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهیدان، دیدار با این عزیزان را برای خود افتخار می‌دانیم.
وی با تأکید بر لزوم توجه به دغدغه و مطالبه‌گری جامعه ایثارگران، پیشنهاد تشکیل کارگروهی در این راستا را ارائه داد و افزود: این کارگروه، تسهیل‌گری مشکلات ایثارگران با محوریت فرمانداری و دبیری بنیاد شهید را برای پیگیری مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران باید مورد توجه قرار دهد.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود با اشاره به پروژه مجتمع فرهنگی و ورزشی جانبازان شهرستان که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: مساعدت در رفع مشکلات پیش روی این مجتمع با همکاری دستگاه‌های مرتبط باید در دستور کار باشد.
جلالی با تأکید بر ضرورت ترویج تفکر بسیجی در ادارات برای خدمت بهتر به مردم وبا اشاره به اینکه شهرستان شاهرود یکی از شهر‌های بافرهنگ و شهیدپرور استان سمنان است، اظهار کرد: بی‌شک شهرستان شاهرود دارای تاریخی پرافتخار و مملو از رشادت‌ها و ایثارگری‌های جوانان این مرزوبوم است.
در این دیدار، محمد یزدانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز با تشکر از حمایت‌های فرمانداری شهرستان از این بنیاد و تأکید بر لزوم رفع مشکلات جامعه ایثارگران گفت: یک هزار و ۹۳ ایثارگر متقاضی شغل در استان سمنان داریم که ۹۵ نفر آنان فرزندان شهیدان هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار