خبرهای داغ:

تاکید رهبر انقلاب بر انقلابی بودن و تربیت طلبه در تراز انقلاب اسلامی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: انقلابی بودن و تربیت طلبه در تراز انقلاب اسلامی از سفارش‌های مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۳۰۳۴۱۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان سمنان در جمع اساتید و مدیران این مرکز اظهار کرد: یکی از سفارش‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی انقلابی) بودن و تربیت طلبه در تراز انقلاب اسلامی است و حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان سمنان در راستای بصیرت گام‌های ارزنده‌ای برداشته اند.
وی افزود: حوزه‌های علمیه با توجه به آشنایی با قرآن و حدیث در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نقش مهمی ایفا کرده اند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان تاکید کرد: در راستای کادر سازی برای نظام اسلامی حوزه‌های علمیه سهم و نقش زیادی دارند.
حسینی دیباجی در بخش دیگری از سخنان خود سلطه از طرف دشمن را به سه گونه عنوان کرد و افزود: سلطه یا با سلاح است و یا نفوذ در آذوقه و نفوذ در اعتقادات و دشمن با کمک رسانه تمام ضعف‌های خود را می‌پوشاند و به اهداف خود می‌رسد، لذا با بصیرت و عمار گونه می‌شود به مقابله این پروژه دشمن رفت و توطئه او را خنثی کرد.
وی تصریح کرد: امروز کرونا موجب شد حوزه‌های علمیه بیشتر در فضای رسانه‌ای حضور پیدا کنند و توطئه دشمن را خنثی نمایند.
همچنین در پایان این نشست سیاسی با توجه به بسیج گروه‌های جهادی طلاب خواهر در سراسر استان سمنان در خدمت رسانی به مردم از زحمات و تدابیر حجت الاسلام نجم مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار