خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین

کاهش ۱۵ درصدی تصادفات جرحی طی ۸ ماه گذشته/تداوم محدودیت های کرونایی تا پایان ماه جاری

سردار ابراهیمی گفت: ۱۸ درصد در بحث تصادفات فوتی، ۱۵ درصد در تصادفات جرحی و در بحث تصادفات خسارتی حدود ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشتیم.
کد خبر: ۹۳۰۳۲۹۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

سردار علی ابراهیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به رزمایش طرح ترافیکی زمستانه و آمادگی پلیس در زمستان پیش رو بیان کرد: با توجه به آغاز فصل بارندگی و ورود موج باران زا در سطح کشور و احتمال گرفتگی معابر و مسدود شدن جاده ها به دلیل بارش باران و برف، لزوم حضور پلیس را در محورهای اصلی استان دوچندان می کند.

 

وی گفت: طرح ترافیک زمستانی از ۲۳ آذرماه سالجاری به مدت سه ماه آغاز شد و همکاران پلیس به طور شبانه روز در محورهای اصلی و جاده های کوهستانی حضور خواهند داشت تا بتوانند همچون سایر ایام سال خدمات شایان ذکری به هموطنان و همشهریان محترم ارایه دهند.

 

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در بحث تداوم شیوع کرونا و محدودیت های موجود پلیس، حضور مقتدرانه در تمام فضاهای شهری و جاده ای داشته و همکاران پلیس راه با کمک سایر دستگاه های امدادرسان در تمام محورهای مواصلاتی استان حضور فعال داشته تا هم در کنترل ترافیک و هم در بحث امدادرسانی به مسافران خدمات تعریف شده را ارائه دهند. 

 

سردار ابراهیمی با اشاره به آمار تصادفات استان عنوان کرد: در ۸ ماهه سالجاری با کمک و همراهی پلیس راه در بحث تصادفات منجربه فوت در جاده های استان با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در این بحث ۱۸ درصد در بحث تصادفات فوتی، ۱۵ درصد در تصادفات جرحی و در بحث تصادفات خسارتی حدود ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشتیم.

 

وی افزود: این میزان کاهش آمار در تصادفات ناشی از حضور فعالانه پلیس در جاده ها و مدیریت ترافیک، اغناسازی، ایجاد فرهنگ ترافیک و همچنین رعایت قوانین رانندگی و توصیه پلیس بوده که قابل تقدیر است و امسال نیز مصمم هستیم که امسال نیز با رزمایش طرح ترافیک زمستانه و طرح های مختلف در طول سال و با کمک دستگاه های مختلف و مشارکت مردمی به نقطه هدف که کاهش چشمگیر تصادفات جاده ای است دست یابیم و در این میان مشارکت مردم تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات خواهد داشت. 

 

سردار ابراهیمی با اشاره به اقدامات پلیس استان در حوزه محدودیت های کرونایی اضافه کرد: در بحث محدودیت های کرونایی اقدامات پلیس استان با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا است و اولین موضوع مهم، بحث اغناسازی بوده و در این میان رضایتمندی هموطنان عزیز برای پلیس بسیار حایز اهمیت است و هموطنان عزیز تا حد امکان از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند. همکاران پلیس ما در سطح استان در محل های تعیین شده مستقر بوده و هموطنان را به رعایت اصول رانندگی در شرایط کرونایی راهنمایی می کنند.

 

مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: پلیس استان در راستای حفظ جان مردم خدمات گسترده ذاتی خود را با اقتدار و قوت در سطح برون شهری و درون شهری ادامه می دهد و همکاری مردم عزیز در این راستا بسیار قابل تقدیر می باشد. 

 

سردار ابراهیمی گفت: با توجه به مصوبات استانی، محدودیت های ورود و خروج تا پایان ماه جاری ادامه دارد و در صورت نیاز به تمدید، این محدودیت ها از سوی رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

 

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها