خبرهای داغ:

ديدار مسئول سازمان بسیج ادارات استان با مدیر عامل مخابرات استان سمنان

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان به همراه مسئول اقشار بسیج ومسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان با مدیر عامل مخابرات استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۰۳۲۵۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار بسيج از سمنان، مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان به همراه داریوش جلالی مسئول اقشار بسیج استان سمنان، مهدی کاشفی مسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان و ولی شعبانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات با مجید دارایی مدیر عامل مخابرات استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مرتضی دهرویه مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت پایگاه مقاومت بسیج مخابرات سمنان گفت: مجموعه کارکنان مخابرات استان سمنان با داشتن روحیه ای جهادی، بسیجی و تعامل سازنده با سایر ارگان های استان، بسیاری از موضوعات در زمینه زیرساخت ارتباطی را به خوبی برطرف نموده است. با توجه به بررسی های انجام شده مجموعه مخابرات استان سمنان در بخش ها و حوزه های مختلف از جمله فرهنگی و اجتماعی اقدامات قابل قبولی را ارائه نموده است.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در خصوص همکاری مجموعه بسیج با اداره کل مخابرات نیز مطرح کرد: سازمان بسیج با توجه به پتانسل و ظرفیت موجود در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری که دارای اهمیت فراوانی نیز می باشد در صورت نیاز و اعلام درخواست می تواند به خوبی ایفای نقش نماید.

مرتضی دهرویه همچنین در خصوص برگزاری میز خدمت تخصصی در رابطه با آنتن دهی ضعیف در برخی از نقاط استان نیز خاطر نشان ساخت: یکی از موضوعات اصلی و اساسی در حال حاضر رسیدگی به وضعیت شبکه ها در مناطق دور افتاده در جهت استفاده دانش آموزان از شبکه های آموزشی می باشد که تسریع در انجام این امور باعث بهره رساندن به آینده نوجوانان در مناطق محروم می باشد.

در ادامه این نشست هم اندیشی داریوش جلالی مسئول امور اقشار بسیج سپاه استان سمنان گفت: مطمئننا یکی از اصلی ترین موضوعات در بحث انقلاب اسلامی، حمایت از مستضعفان می باشد. خدمت دهی به ساکنین شهری کار سختی نیست بلکه اصل خدمت رسانی باید در مناطق محروم صورت گیرد. با توجه به شرایط فعلی نباید اجازه دهیم برخی از افراد در مناطق محروم به واسطه برخی از موضوعات سخت افزاری و نرم افزاری از تحصیل باز بمانند.

در ادامه این نشست مجید دارایی مدیر عامل مخابرات استان سمنان ضمن تقدیر از پیگیری مجموعه بسیج و سپاه در راستای خدمت رسانی به مردم به خصوص در مناطق محروم گفت: از سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان و سایر اقشار بسیج که حمایت و کمک های ارزنده ای از مخابرات داشته اند قدر دانی می نمائیم. حمایت و هماهنگی سازمان بسیج ادارات با بسیاری از ارگان ها در حوزه ارتباطات بسیاری از موضوعات را برای ما برطرف نموده است.

مجید دارایی گفت:  در حوزه های زیر ساختی اقدامات قابل قبولی صورت پذیرفته که باعث اشتغال زایی و کار آفرینی نیز شده است.

وی ادامه داد: وظیفه ما است که بهترین خدمات ارتباطی را به بهترین شکل ممکن در اختیار مردم در مناطق محروم قرار دهیم.

در ادامه این نشست هم اندیشی نیز حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص خدمات ارتباطی و نحوه انتقال آن به مناطق محروم پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار