خبرهای داغ:
با حضور مسوولان استانی برگزار شد

آغاز رزمایش ترافیکی طرح زمستانی

سردار ابراهیمی گفت: نیروی انتظامی در تمامی ایام سال در تمام صحنه ها حضور داشته و رزمایش امروز در راستای حضور حداکثری پلیس و عوامل امداد و نجات، در نقاط حساس و پرخطر به اجرا در آمده
کد خبر: ۹۳۰۳۰۷۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در مراسم رزمایش ترافیکی طرح زمستانی که با حضور مسوولان استانی در قرارگاه پلیس استان برگزار شد بیان کرد: باتوجه به تغییرات جوی، بارش نزولات آسمانی در اکثر نقاط کشور و با توجه به ویژگی های خاص استان در بحث ترددها، حساسیت موقعیت استان بیشتر نمایان می شود.

وی گفت: تداوم شیوع بیماری در محدودیت های تردد وسایط نقلیه سختی فعالیت همکاران ما را در پلیس راه و راهور دوچندان کرده لذا در راستای کنترل عبور و مرور و مدیریت صحیح عبور و مرور، لازمه همکاری دستگاه ها با پلیس استان دو چندان می شود.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: نیروی انتظامی در تمامی ایام سال در تمام صحنه ها حضور داشته و رزمایش امروز در راستای حضور حداکثری پلیس و عوامل امداد و نجات، در نقاط حساس و پرخطر به اجرا در آمده و آمار موجود طی هشت ماه گذشته نشان از همکاری مردم و حضور فعال پلیس در تمام عرصه هایی دارد که به آن سپرده شده است.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: به جهت ایجاد هماهنگی بیشتر و موضوع انسداد و بازگشایی مسیرها این رزمایش برگزار می شود و با توجه به همکاری تنگاتنگی که بین دستگاه ها و پلیس وجود داشته امسال نیز با همت دستگاه ها این موضوع تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت کاهش تصادفات جاده ای اضافه کرد: در بحث تصادفات، لازم است همکاران ما در کمترین زمان ممکن در مسیرها و محورها حضور داشته باشند که در این راستا بحث آموزش همگانی رانندگان اهمیت بسیاری دارد و برخورد با رانندگان متخلف قطعا برابر مقررات رفتار خواهد شد.

مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به این که رزمایش ترافیکی طرح زمستانی به مدت سه ماه در محورهای کوهستانی و محورهای اصلی تداوم خواهد داشت افزود: در این بخش بر اساس دستور العمل های موجود، کنترل و نظارت بر تجهیزات زمستانی و باربری و خودروهای شخصی پیش از گرفتار شدن باید مورد نظارت پلیس قرار گرفته و نکات آموزشی به رانندگان داده شود تا مشکلی در طول زمستان جاری برای هموطنان ایجاد نشود.

سردار ابراهیمی با اشاره به اهمیت تشدید اقدامات پیشگیرانه در حدود ۳۰ کیلومتری شهرها تصریح کرد: مقرر شد همکاران نظارت جدی بر تمام محورهای مواصلاتی داشته باشند تا امسال شاهد کاهش چشمگیر تصادفات و مشکلات که از دغدغه های مقام معظم رهبری است، باشیم.

وی در پایان گفت: آمار و ارقام نشان دهنده پرتردد بودن استان است که برای رسیدن به کاهش آمار تصادفات، نیازمند مشارکت همگانی هستیم.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها