تصادفات منجر به فوت در لرستان ۲۹ درصد کاهش داشت

فرمانده انتظامی لرستان گفت: تصادفات جرحی و فوتی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۹ و ۲۹ درصد در استان کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۳۰۳۰۳۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حاجی‌محمد مهدیان نسب امروز در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی  با اشاره به اینکه تعامل بیرونی و انسجام درونی در لرستان زبانزد است گفت: اقدامات لازم برای کاهش تلفات جاده ای بر این مبنا صورت می گیرد.

وی  اظهار داشت: حوادث جاده ای، جبران ناپذیر و یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است که باید برای کاهش آن از تمامی ظرفیت ها استفاده کرد.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: طرح زمستانی و تابستانی ترافیکی همه ساله به همت دستگاه‌های اجرایی استان با موفقیت اجرا می شود و در این راستا تعامل خوبی وجود دارد اما باتوجه به اینکه جاده‌های لرستان متفاوت‌تر از سایر مناطق است باید اقدامات منسجم تری برای کاهش تصادفات انجام شود.

سردار مهدیان نسب  گفت: ۷۵۰ نفر نیرو در ۲۱ روز گذشته مسئول کنترل رفت و آمد در محدودیت های کرونایی بوده اند.

وی افزود: تقویت منابع انسانی نیروی انتظامی در اولویت است که در این راستا چهار هزار و ۲۹۰ نفر در سطوح مختلف انتظامی لرستان جذب شده است.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح  کرد: ۷۵ دستگاه به ناوگان خودروی انتظامی لرستان اضافه شده است که تا پایان امسال ۵۰ دستگاه دیگر افزوده خواهد شد.

وی  گفت: تصادفات جرحی و فوتی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۹ و ۲۹ درصد در استان کاهش یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار