خبرهای داغ:

هوشمند سازی پلاک منازل در شاهرود خدمتی دیگر از مدیریت شهری

ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود، گفت: هوشمند سازی پلاک منازل در شاهرود خدمتی دیگر در راستای ارتقای رفاه و مدیریت زمان شهروندان است.
کد خبر: ۹۳۰۲۵۱۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
هوشمند سازی پلاک منازل در شاهرود خدمتی دیگر از مدیریت شهریبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید جواد بیطرف با بیان اینکه این نوع پلاک یکی از جدیدترین خدمات هوشمند شهری است که می‌تواند به نیاز‌های قانونی شهروندان پاسخ گویی نماید، افزود: گستردگی خدمات و سپردن کار‌های بیشتر در زمان کم نشان از انجام صحیح خدمات در کنار اعتماد جامعه به مدیریت شهری دارد که باید همچنان حفظ و تقویت شود.
وی با تأکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و با اشاره به اینکه پلاک‌ها با بارکد QR دارای کد شناسه مشخصی است که سازمان‌های خدمتگزار در ارائه خدماتشان دچار مشکل نشوند، ابراز داشت: به‌طور مثال به آتش نشانی اطلاع می‌دهند مکانی دچار حریق شده برخی آدرس‌ها دقیق نیست و پیداکردن آن زمان‌بر خواهد بود، اما زمانی‌که G-NAF فعال شود و پلاک‌ها بارکد QR داشته باشند پیداکردن آدرس‌ها دیگر مشکلی ندارد.
ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود ضمن بیان این مطلب که با توجه به سیاست‌های جدید پست در کشور، استفاده از این شبکه خدمت‌رسان می‌تواند در سالم‌سازی محیط اداری و جلوگیری از تردد‌های غیرضروری، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و درنهایت افزایش بهره‌وری نقش بسزایی داشته باشد، اظهار کرد: این شبکه عظیم با کاهش فاصله‌ها و استفاده بهینه از زمان به‌عنوان عاملی زیربنایی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور نقش بسزایی دارد و همواره در ارائه خدمات عمومی به هموطنان بازویی قوی برای سازمان‌ها باشد.
وی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم زمینه ایجاد ارتباط و تعامل کاری مؤثری داشته باشیم تا کار‌های مردمی را تسریع ببخشیم و رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار