خبرهای داغ:

ثبت نام اکثریت خانوار‌های روستائی فاقد گاز طبیعی استان سمنان در طرح توزیع الکترونیکی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از تکمیل وتائید ثبت نام اکثریت خانوار‌های واقع شده در مناطق روستائی گاز رسانی نشده استان سمنان ازآغاز اجرای طرح تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۲۴۹۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
ثبت نام اکثریت خانوار‌های روستائی فاقد گاز طبیعی استان سمنان در طرح توزیع الکترونیکیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اکبر عربعامری اظهار کرد: با استقرار میز خدمت در روستا‌های دور افتاده شهرستان‌های بیارجمند و میامی و برخی دیگر از روستا‌های شهرستا‌های دامغان و مهدیشهر و تلاش نواحی و کارکنان بسیجی منطقه، ثبت نام حدود ۷۰۰۰ خانوار روستائی واقع شده در مناطق گاز رسانی نشده استان درسایت https://newtejaratasan.niopdc.ir انجام شد.
وی ضمن تشکر از حمایت و تعامل سازنده مسئولان استانی و تلاش بی وقفه همکاران خود و همچنین همراهی خانوار‌ها در اجرای موفق این طرح ملی افزود: هم اکنون، توزیع فرآورده از مرحله ثبت درخواست توسط متقاضی، بررسی و تائید درخواست، تا دریافت سوخت به صورت کاملا الکترونیکی انجام شده و سهمیه در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ میشود و خانوار‌ها از طریق پوز‌های مستقر در فروشندگی‌های معرفی شده نسبت به برداشت سهمیه خود اقدام می‌نمایند.
عربعامری ضمن بر شمردن آثار مثبت اجرای این طرح تاکید کرد: با توجه به اینکه زیر ساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری لازم جهت ثبت درخواست و توزیع الکترونیکی گاز مایع و نفت سفید فراهم میباشد. ضروریست خانوار‌های واقع شده در مناطق گاز رسانی نشده و مشمول، که تاکنون درسایت https://newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام نکرده اند با مراجعه به این سایت نسبت به ثبت نام و درخواست سوخت اقدام نموده، تا بتوانند سوخت مورد نیاز خود را با قیمت مصوب دولتی و از طریق دستگاه‌های کارت خوان نصب شده در فروشندگی‌ها، تاسیسات و عاملیت‌های توزیع گاز مایع دریافت کنند.
وی در پایان گفت: تامین، توزیع و ذخیره سازی مناسب سوخت بویژه در مناطق صعب العبور استان انجام شده و کمبود و مشکل خاصی دراین خصوص وجود ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار