خبرهای داغ:
آرزو یوسفی

بازدید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه بجنورد از فعالیت های بسیج و سپاه بخش حصارگرمخان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد از فعالیت ها و برنامه های حوزه مقاومت بسیج برادران و خواهران بخش حصار گرمخان در عرصه های مختلف فرهنگی و سازندگی بازدید نمود.
کد خبر: ۹۳۰۲۰۲۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محسن اکبرزاده " مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد " با حضور در بخش حصارگرمخان از فعالیت ها و برنامه های حوزه مقاومت بسیج برادران انصار و خواهران حضرت آمنه (س) در عرصه های مختلف فرهنگی و سازندگی بازدید کرد.

وی در اولین برنامه از سفر خود به بخش حصارگرمخان در جلسه شورای حوزه بسیج انصار شرکت نموده و گفت : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به جوانانی با ایمان و با اراده  نیاز دارد تا با قدرت و توان مضاعف برای حرکت به جلو و پیشرفت انقلاب اسلامی تلاش کنند.

در ادامه این سفر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج بجنورد از پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران روستای سرچشمه بازدید و در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج این روستا گفت : پایگاه های مقاومت بسیج در شهر و روستا باید محور انجام برنامه های مختلف در عرصه های گوناگون در منطقه استحفاظی خود بوده و در سایه مسجد که سنگر انقلاب و اسلام است برای کمک به مردم تلاش و کوشش نمایند.

حجت السلام اکبرزاده در ادامه سفر جهت تکریم خانواده شهدا و تجدید پیمان با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی ، با خانواده شهید محمد مهاجر از شهدای روستای اوزون بیجه بخش حصارگرمخان که جاوید الاثر نیز می باشند دیدار نمود.

لازم به ذکر است این بازدید که حدود 4 ساعت به طول انجامید باعث دلگرمی بسیجیان و فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج در روستاهای این بخش گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار