در ستاد سپاه ایلام:

برگزاری جلسه هم افزایی قرارگاه جهادی مشترک شهید سلیمانی

جلسه هماهنگی و هم افزایی قرارگاه جهادی مشترک شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و دکتر صادقی فر معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در ستاد سپاه استان ایلام برگزار شد
کد خبر: ۹۳۰۲۰۱۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،جلسه هماهنگی و هم افزایی قرارگاه جهادی مشترک شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و دکتر صادقی فر معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی  در ستاد سپاه استان ایلام برگزار شد.  

سردارشاکرمی در این جلسه با اشاره به آمادگی سپاه و بسیج برای خدمت رسانی و مبارزه با کرونا گفت : قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری بسیج و علوم پزشکی برای مبارزه با کرونا و بصورت محله محور در کل استان به اجرا در می آید.   

وی افزود :در این طرح کل استان ایلام به ۱۵ منطقه و ۶۵ بلوک بندی تقسیم شده و در هر بلوک یک کمیته عملیاتی شامل تیم های مراقبتی، تیم های نظارتی و تیم های حمایتی انجام وظیفه می کنند.   

صادقی فر معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گفت:  در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی، ممنوعیت تردد و آموزش همگانی مبارزه با کرونا در سطح کشور پیشتاز هستیم و با همراهی مردم و تلاش شبانه روزی همکاران توقع داریم در روزهای آینده شاهد خبرهای خوبی در زمینه مهار کرونا باشیم.  

وی ادامه داد : تبلیغات محیطی در خصوص مبارزه با کرونا در اماکن عمومی و در سطح ادارات استان مناسب نیست و نیازمند توجه جدی مسئولان است

ارسال نظرات