خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان صنایع هوايي وزارت دفاع خبر داد:

ادامه تعميرات اساسي هواپیماهای مسافربري بدون افزایش نرخ خدمات

مدیرعامل سازمان صنایع هوايي وزارت دفاع گفت: تعميرات اساسي هواپیماهای مسافربري بدون افزایش نرخ خدمات برای كاهش هزينه هاي شركت هاي هواپيمايي و رفاه حال مردم به ويژه در شرايط بحراني كرونا ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۰۱۵۸۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

 

به گزارش  خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ دوم افشین خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: به رغم وجود تحریم‌های ظالمانه و عدم دریافت هرگونه کمک خارجی آن هم در شرایط کرونایی کشور، تعميرات اساسي هواپیماهای مسافربري و ارائه خدمات فنی و مهندسی به شركت هاي هواپيمايي، همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح با تبریک روز جهاني هواپيمايي به تمامي تلاشگران فعال در حوزه صنعت حمل و نقل هوايي كشور گفت: براساس دستورالعمل صادره به زیر مجموعه های این سازمان اعلام کرده ایم برای دریافت مطالبات از شركت هاي هواپيمايي براي ارائه خدمات، هیچگونه فشاری را به آنها تحمیل نکرده و برای جلوگیری از توقف ناوگان هوایی مسافربري از هیچ گونه گوششی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح از زیرساخت های عظیمی در خصوص ارائه خدمات فني و مهندسي در چند دهه اخیر برخوردار بوده است، گفت: خدمات ارائه شده به هواپیماهای مسافربري برابر استانداردهای روز دنیا ارائه مي شود و در این زمینه پاسخگوی نیازهای فني و مهندسي شركت هاي هواپيمايي هستیم.

امیر خواجه فرد با اشاره به شرایط کرونایی كشور با وجود تحریم ها گفت: برای کاهش اثر تحریم ها در شرایط کرونایی موجود از تمامی شرکت‌های هواپيمايي كشور در بخش ارایه خدمات حمایت می‌کنیم و کارهای فنی آنها را بدون هیچ گونه افزایش نرخی به انجام می رسانیم.

امیر خواجه فرد افزود : با توجه به آسیب شناسی انجام شده، باور داريم كه باید با استفاده از ظرفيت هاي داخلي كشور، كار خود را انجام دهيم و برابر رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) كه بر ما تکلیف شده است، همه باید دست به دست هم داده و به هم کمک کنیم تا فشارهاي اقتصادي كاهش يابد.

وي افزود: بحث تحریم یک نوع جنگ است و به لحاظ نوع ماهیت خود یک جنگ اقتصادی است که دامنه آن به جنگ فناوری کشیده شده است.

امیر خواجه فرد خاطر نشان کرد: این مهم نشان می‌دهد که بحث تحریم‌ها یک بحث مبتنی بر توان داخلی است و به هر میزان که ما توان داخلی افزایش دهیم به همان میزان تحریم ها خود به خود شکسته خواهد شد و این اتفاقی است که ما در افق آینده در بخش هوایی که مرزهاي دانش را گسترش می‌دهیم خواهیم دید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار