حجت الاسلام سعیدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

کسانی که به بیگانه امید دارند در مقابل قانون مجلس جنجال می کنند/ محور مقاومت مذاکره کردنی نیست

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت:قانون مجلس اقدامی شایسته است که در مقابل آن هم جنجال‌هایی بوده است. همیشه بوده اند کسانی که امید به بیگانه دارند.
کد خبر: ۹۳۰۱۲۳۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
حجت الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص واکنش‌ها به طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران، اظهار داشت: برخلاف مجلس قبل که بسیار منفعل بود و در زمان کوتاهی برجام را تصویب کرد، این مجلس و به خصوص رئیس مجلس بسیار مصمم است تا از حقوق ملت در برابر غرب دفاع کند و زیان‌های گذشته را جبران کند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملی مردم ایران اقدامی شایسته در جهت مقابله با اقدامات شرورانه امریکا است که در مقابل آن هم جنجال‌هایی بوده است و البته این جنجال‌ها مهم نیست و همیشه بوده اند کسانی که امید به بیگانه دارند.

وی گفت: متاسفانه دولت مردان بعد از گذشت هفت سال هنوز هم دل در گروی غربی‌ها دارند و منتظر برجام دو و سه و چهار هستند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: ما باید بعد از چهل سال متوجه شده باشیم که اختلافاتمان با امریکا بنیادی است. اختلافات ما با امریکا بر سر قرآن و اسلام است. دولتمردان متوجه نیستند که مشکل ما با امریکا در عمق استراتژی است چرا که یمن و سوریه و محور مقاومت عمق استراتژی ما هستند و این‌ها مذاکره کردنی نیست.

حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: آن‌ها به دنبال استعمار و ظلم ستیزی بوده و هستند. عجیب بود که دولت مردان، بعد از امریکا به دنبال ۱+۴ بودند درحالیکه به ظاهر متوجه نیستند که غربی‌ها دنباله رو سیاست امریکا هستند و این تلاش‌ها و سخنرانی‌های آن‌ها در حمایت از برجام نمایشی بیش نبود.
ارسال نظرات