خبرهای داغ:
رئیس پلیس فتا استان قزوین

اختلافات خانوادگی زمینه ‌ساز مزاحمت در اینستاگرام شد

سرهنگ فرهودی از کشف یک فقره پرونده با موضوع مزاحمت، توهین و تهدید در شبکه‌اجتماعی اینستاگرام خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۱۰۳۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

سرهنگ محمدعلی فرهودی، رئیس پلیس فتا استان قزوین در گفتگو با خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر مزاحمت و توهین و تهدید در شبکه‌های اجتماعی ، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت. 

 

وی افزود: طبق اظهارات شاکی اشخاص ناشناسی با شماره تلفن‌های خارجی و آیدی‌های ناشناس در شبکه‌های اجتماعی با ارسال پیام‌های تهدید‌آمیز حاوی مطالب غیراخلاقی، آرامش را ازوی سلب کرده بودند.  

 

سرهنگ فرهودی اظهار داشت: با توجه به اظهارات شاکی مبنی بر اینکه از مدتها قبل با همسرش دارای اختلافات خانوادگی بوده و در حال متارکه می باشند، ظن ارتکاب جرم از سوی همسر شاکی متصور بود ولی مدرکی دال بر مزاحمت وی وجود نداشت .  

 

این مسئول انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات گسترده و بررسی مستندات پرونده مدارکی را در رابطه با ارتکاب جرم از سوی همسر شاکی به دست آوردند و در نهایت با هماهنگی مراجع قضایی، متهم را دستگیر و برای بازجویی به پلیس فتا انتقال دادند.  

 

وی تصریح : متهم در ابتدا ارتکاب مزاحمت برای همسر خود را انکار و از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد ولی در ادامه اظهارات خود دچار تناقض‌گویی شده و در نهایت با مشاهده مستندات جمع آوری شده پلیس، لب به اعتراف گشود و ارتکاب جرم را پذیرفته و با ابراز پشیمانی از شاکی و خانواده اش درخواست بخشش کرد . 

 

رئیس پلیس فتا استان قزوین خاطر نشان کرد: فحاشی، توهین، افترا، تهدید، تمسخر، ارسال پیام و تصاویر نامناسب انتشار شماره تماس افراد و یا اطلاعات کاری و خصوصی آنها در فضای مجازی یا در شبکه‌های اجتماعی و غیره از مصادیق مزاحمت اینترنتی است و برابر ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی هرگاه کسی در فضای مجازی برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند به حبس از یک تا شش ماه محکوم خواهد شد.

 

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار