به مناسبت هفتمین روز شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده:

خون پاک شهید فخری زاده چهره عوام فریب آمریکا را قطعا رسوا خواهد کرد.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: در بین شهدای شاخص کشور، شهدای هسته‌ای هستند که آخرین این عزیزان شهید فخری زاده بزرگوار بود که خون پاک او چهره عوام فریب آمریکا و اعوان و انصار و عوامل داخلی آن را قطعا رسوا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۶۷۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه؛ همزمان با هفتمین روز شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده یادواره این شهید بزرگوار با تلاش ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با سخنرانی حجت الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان و مداحی کربلایی حسین روح افزا به صورت ویدئو کنفرانسی و زنده از شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام حسین ابراهیمی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدری که خون خود را در مسیر عزت و پایداری ملت بزرگوار ایران و انقلاب اسلامی ایران هدیه کردندبا اشاره به شهادت مسئولان و سرداران کشور که توسط ایادی استکبار و عوامل نفوذی آن‌ها خاطر نشان کرد: در بین شهدای شاخص کشور، شهدای هسته‌ای هستند که آخرین این عزیزان شهید فخری زاده بزرگوار بود که خون پاک او چهره عوام فریب آمریکا و اعوان و انصار و عوامل داخلی آن را قطعا رسوا خواهد کرد.
امام جمعه محترم شهرستان زرندیه شهید فخری زاده را سرباز جان برکف عرصه علم و فناوری امام خامنه‌ای دانست و افزود: این شهید بزرگوار از جمله شهدای کم نظیرعرصه‌های علم و دانش کشور‌های مسلمان بود و با تمام توان در راه خدمت به مردم و کشور کوشید.
ابراهیمی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری پیرامون توجه بیشتر این عزیز جهت مواظبت از خود به علت توجه دشمن بر روی ایشان؛ گفت:: تحمل داغ این شهید بسیار سخت است، ولی با این حال ملت ایران به داشتن چنین فرزندانی افتخار می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه خون شهید فخری زاده اثراتی را در جامعه اسلامی خواهد گذاشت گفت: دشمن نمی‌خواهد بگذارد کشور‌های اسلامی قدرتی داشته باشد و می‌خواهد کشور‌های اسلامی وابسته به آن‌ها باشد و اسرائیل نمی‌خواهد ببیند که کشور‌های اسلامی عرصه‌های علم و دانش را طی می‌کنند و هر کسی را که در کشور‌های اسلامی احتمال بدهند در آینده قدرتی خواهد بود و در راه پیشرفت کشور‌های اسلامی حرکتی خواهد کرد برای ترور او برنامه ریزی می‌کنند.

ارسال نظرات