خبرهای داغ:

بانوان دست‌به‌خیر بسیجی با ۲ هزار بسته معیشتی در شاهرود

بسیجیان در روز‌های کرونازده خالق خبر‌های خوبی در شهر‌های مختلف هستند؛ در شهرستان شاهرود هم از توزیع صد‌ها بسته معیشتی گرفته تا تکمیل بانک اطلاعات نیازمندان و بیماران با حضور بسیجیان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۰۰۵۲۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کرونا ماه‌هاست میهمان ناخوانده خانواده‌های ایرانی شده و بسیاری از مردم به‌ویژه نیازمندان، محرومان و گروه‌های متوسط به پایین جامعه به لحاظ درآمدی، دچار مشکلات جدی شده‌اند.
تلاش برای کاهش آلام و تنگنا‌های فراروی خانواده‌های محروم، نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا یکی از مهم‌ترین اموری است که از همان روز‌های نخست در دستور کار قرار گرفت.
بسیجیان در روز‌های کرونازده خالق خبر‌های خوبی در شهر‌های مختلف هستند؛ در شهرستان شاهرود هم از توزیع صد‌ها بسته معیشتی گرفته تا محله‌گردی‌های برای تکمیل بانک اطلاعات نیازمندان و بیماران با حضور بسیجیان ادامه دارد.
از ایستگاه‌های سلامت تا رزمایش کمک مؤمنانه
یکی از اقدام‌های بسیجیان شاهرودی، برپایی ایستگاه سلامت به همت حوزه های بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان و رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه است که فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان هم از فعالیت‌های آن‌ها بازدید کرد.
سردار حمید دامغانی با حضور در ورزشگاه انقلاب شاهرود از فعالیت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه بازدید کرد که خبر‌های خوشی با خود به همراه می‌آورد.
فرمانده سپاه استان سمنان از یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی آماده‌شده برای توزیع بین خانواده‌های کم‌برخوردار شاهرود بازدید و از زحمات خواهران بسیجی در این راستا تقدیر کرد.
دامغانی بر لزوم اجرای این فعالیت‌ها با توجه به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از اقشار آسیب‌دیده از کرونا تأکید کرد.
بانوان دست‌به‌خیر با ۲ هزار بسته معیشتی
معصومه صفری، مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود، اما با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به همت حوزه‌های بسیج خواهران شاهرود، از بسته‌بندی و توزیع بیش از دو هزار بسته معیشتی در شهرستان شاهرود فقط در هفته بسیج خبر داد.
او افزود: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، خواهران بسیجی پای کار بوده و در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی مردم تلاش کرده و این تلاش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار