خبرهای داغ:

تلاش ۷ ساعته دادستانی تاکستان جهت رفع مشکلات دو شرکت تولیدی

یک شرکت تولیدی با مسائلی در حوزه صادرات مواجه بوده که طی این بازدید جهت این معضل نیز چاره اندیشی گردید.
کد خبر: ۹۳۰۰۳۹۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، با ورود دستگاه قضایی شهرستان تاکستان به رفع موانع تولید شرکت یاتاقان بوش که بازدید از شرکت با حضور  آیت الله اسلامی نماينده   استان قزوين در مجلس خبرگان رهبری، دادستان تاکستان و روسای سازمانهای مربوطه صورت گرفت، خوشبختانه به زودی مشکلات شرکت مذکور با پیگیری دادستانی و  قول مساعد متولیان امر مرتفع خواهد شد.

 

رجبی دادستان تاکستان در حاشیه بررسیهای میدانی از شرکت مذکور گفت:  کليه بخش های این شرکت مورد بازدید قرار گرفت و مشخص شد اهم مشکلات آن  در خصوص عدم اختصاص تسهيلات از سوی بانکها می باشد که بنا به اظهارات مدیر عامل شرکت در صورت تخصیص آن می توان سوله ها  را تکمیل و تجهیزات لازم جهت راه اندازی خط های جديد توليد را خریداری نموده و  امکان  جذب 300 نفر تاپايان امسال نیز فراهم خواهد شد، که مدیریت بانک ملت در این خصوص قول مساعد جهت پرداخت تسهیلات مورد نیاز شرکت را اعلام نمود.

 

رجبی در ادامه خاطر نشان کرد:در حال حاضر حدود 560 نفر نيروی کار بصورت 3 شيفت کاری در این واحد تولیدی مشغول به  خدمت هستند.

 

این مقام قضایی به رفع مشکلات شرکت نفیس شیشه اشاره و افزود: این شرکت با مسائلی در حوزه صادرات مواجه  بوده که طی این بازدید جهت این معضل نیز چاره اندیشی گردید.

 

گفتنی است در اين شرکت نيز تعداد 400 نفر نیرو در  سه شيفت مشغول به کار هستند.

 

۱۰۱۰/

ارسال نظرات
پر بیننده ها