خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)استان

حضور مردم،مانع تحقق توطئه دشمنان شده است/ترور شهید فخری زاده، به اقتدار انقلاب افزود

سردار شاهرخی گفت: مردم با حضور قدرتمندانه خود در تمام عرصه ها مانع تحقق خواسته ها و توطئه های شوم دشمنان شدند.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۷۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست شهردار، اعضای شورای اسلامی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) محمدیه با سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان در دفتر فرماندهی سپاه استان با محوریت بررسی و حل مشکلات امنیتی محمدیه و ناحیه شهری مهرگان برگزار شد.

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، ضمن تسلیت شهادت فخری زاده دانشمند هسته ای ببان کرد: شهید عزیز اقدامات خوبی در دستاورد های هسته ای و دفاعی از خود بر جای گذاشته که نسل های آینده بخوبی آثار و کارهای ماندگار این عزیز از دست رفته را خواهند دید و همین امر باعث شد که دشمن نتواند وجود ایشان را تحمل نماید و با پست ترین اقدام ترویستی این دانشمند بزرگ و افتخار آفرین را از ما گرفت.

وی خاطر نشان کرد: شهید فخری زاده دانشمندی بود که در حوزه های مختلف هسته ای، دفاعی و پزشکی نقش بی بدیلی را ایفاء کرده بود و اخیرا هم واکسن کرونایی ایرانی را به اتمام رسانده بود که قطعا با شهادتش درخت تنومند انقلاب اسلامی را با طراوت تر و قوی تر خواهد کرد.

فرمانده سپاه استان در ادامه به ویژه گی های بسیج اشاره و خاطر نشان کرد: ویژگی بسیج این است که متعلق به همه است، وابسته به هیچ گروه و جناحی نیست و برای دفاع از آب و خاک وطن و دین خود ایثار و تلاش می کنند.

وی به نقش مردم در تمامی عرصه های انقلاب اشاره و یاد آورشد: ارزش انقلاب ما مردمی بودن آن است، این انقلاب نه با کودتا و نه با جنگ و نه با لشگرکشی حاصل شده، بلکه این مردم بودند که با حضورشان انقلاب خود را به پیروزی رساندند و همچنان پای ارزش ها و انقلاب شان ایستادند.

سردار شاهرخی در ادامه به دشمنی ها و توطئه های دشمنان از بدو انقلاب اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: جنگ ۸ ساله، فتنه ۸۸ و فتنه هایی از این قبیل طراحی های دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که الحمدلله مردم با حضور قدرتمندانه خود مانع تحقق خواسته ها و توطئه های شوم آنان شدند.

وی تاکید کرد: مردم نشان دادند که پای ارزش های خود ایستاده اند و امروز دشمن برای اینکه مردم را از آرمان های انقلاب و ارزش های دینی خودشان بخصوص نظام مقدس جمهوری دور کنند، فتنه هایی را طراحی و شروع کردند و به مردم فشار آورده اند که همه عرصه را بر مردم تنگ کنند و تمام تلاش خودشان را برای فاصله انداختن بین نظام و مردم به کار گرفته اند.

شاهرخی وحدت و همدلی را باعث پیشرفت توسعه و آبادانی دانست و گفت: الویت دادن به گرایش های سیاسی باعث عقب ماندگی می شود ، مسئولان باید خدمت گذاری به مردم را سرلوحه کاری خودشان قرار دهند و با انسجام و وحدت بیشتر باعث محرومیت زدایی شوند و مشکلات را برای مردم حل و برطرف نمایند.

فرمانده سپاه استان یاد آورشد: نظام ما الان نیازمند این است که به مردم توجه شود، توجه به مردمی که با تمام وجود پای ارزش ها و آرمانی های خودشان ایستاده اند و باید قدر این مردم را دانست چرا که این مردم حق شان این نیست باید برایشان تلاش کرد چراکه بستر خدمت برای این مردم فراهم شده است و باید قدر این فرصت را دانست.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار